۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین تخصیص ۷۰ هزار زمین جوانی جمعیت تا پایان سال
کد خبر: ۳۶۷۱۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

تخصیص ۷۰ هزار زمین جوانی جمعیت تا پایان سال

وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ریزی دولت این است که۷۰ هزار متقاضی زمین در قانون جوانی جمعیت را پوشش دهیم چراکه به خانواده و ازدواج جوانان اعتقاد داریم.

تخصیص ۷۰ هزار زمین جوانی جمعیت تا پایان سال
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»،‌ مهرداد بذرپاش امشب در مراسم تحویل زمین به خانواده‌های چند فرزندی استان قزوین در قالب قانون جوانی جمعیت که در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر به جوانی جمعیت کم توجهی کنیم با مشکلات جدی در آینده مواجه خواهیم شد به طوری که چرخ تولید کشور متوقف خواهد شد.

وی افزود: کاری که بخواهد به جریان تبدیل شود باید ممارست داشته باشد، در حوزه جوانی جمعیت و تشکیل خانواده کارهای زیادی را در دولت داریم که در همه استان‌ها جاری و ساری است.

بذرپاش عنوان کرد: تخصیص زمین به خانواده‌های چند فرزندی در سه طرح قربان تا غدیر، پیامبر رحمت و خانواده مهدوی انجام می‌شود که در این مرحله یعنی «پیامیر رحمت» ۲۸ هزار متقاضی را تخصیص می‌دهیم و ۳۵ هزار تا هم در دوره‌های قبل بوده یعنی تاکنون ۶۳ هزار مورد تخصیص صورت گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: برنامه‌ریزی دولت این است که۷۰ هزار متقاضی زمین در قانون جوانی جمعیت را پوشش دهیم چراکه به خانواده و ازدواج جوانان اعتقاد داریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ۷ هزار و ۲۰۰ مسکن نهضت ملی را تقدیم کردیم؛ همچنین درصدد هستیم ساختمان‌های جدید را به صورت خودمالکی و دیگر طرح‌ها آغاز کنیم.بذرپاش ادامه داد: ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی در قزوین را تحویل دادیم و عملیات آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی در سه شهرستان استان را هم آغاز کردیم.

وی یادآور شد: به خواست مسئولان استان و نماینده‌های مجلس استان مقرر شد ۲ هزار هکتار زمین در شمال قزوین به حوزه ساخت و ساز اضافه شود که تاثیر بسزایی در افزایش تولید مسکن خواهد داشت.

این مسئول ابراز کرد: ۴۰۰ هزار مسکن روستایی و ۲۲۰ هزار بافت فرسوده در کشور اجرا می‌شود وساخت مسکن برای نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها عملیات اجرایی ساخت مسکن‌های پرسنل دانشگاهی و خوابگاه‌های متاهلی، خبرنگاران نخبگان و اساتید را در دستور کار داریم

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان