۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین هیچ معروفی بالاتر از مشارکت مردم در انتخابات نیست
کد خبر: ۳۶۷۰۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ ساعت: ۱۷:۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

هیچ معروفی بالاتر از مشارکت مردم در انتخابات نیست

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت:در حال حاضر و شرایط فعلی هیچ معروفی بالاتر از مشارکت دادن مردم در انتخابات نیست.

هیچ معروفی بالاتر از مشارکت مردم در انتخابات نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار سرتیپ محمد شرفی در ششمین نشست مسئولین فراجا با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار که امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: حکم ماموریتی از طرف رهبری صادر شده است و از همه خواسته شده که برای انتخابات پرشور اقدام کنند.

وی افزود: افکار عمومی در زمان انتخابات تحت تاثیر سیاست‌ها و فتنه‌های کشورهای مختلف قرار می‌گیرد و در شرایط فعلی مراقبت نکنیم شاید پدیده‌های اجتماعی تبدیل به پدیده امنیتی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: هر فرد و هر جریانی که می‌تواند گفتمان‌سازی کند و افکار عمومی را جهت دهد و هدایت کند باید ورود کند.

شرفی تشریح کرد: دشمن در بحث انتخابات دو راهکار شاخص دارد یک کمرنگ کردن و پیشگیری از حضور مردم و دومین ماموریت ویژه برای ایجاد شکاف سیاسی و اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: دشمن رفتار خودش را با عملکرد ما در میدان تعیین می‌کند. دشمن منتظر است که ما در مسیر انتخابات جایی را اشتباه برویم و آماده می‌شود که ارزش‌های ما را مورد هدف قرار بدهد‌.

این مسئول با پاسخ به اینکه که با توجه به شرایط حاضر وظیفه ما چیست تشریح کرد: مقام معظم رهبری درک درستی و بصیرت کامل نسبت به اوضاع و شرایط کشور در حال حاضر دارد و فرمودند که هر کسی که یک بستری دارد برای مشارکت و هدایت مردم باید ورود کند.

شرفی افزود: بزرگی هزینه دارد و خواص بودن به اسم و رسم نیست بلکه عملکرد مهم است.

وی ادامه داد: در این زمینه هم توصیه قرآنی داریم که یک عده باید منادیان انتخابات باشند و بپا خیزند و دیگران را دعوت به خیر کنند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا تاکید کرد: در حال حاضر و شرایط فعلی هیچ معروفی بالاتر از مشارکت دادن مردم در انتخابات نیست و از تمام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های علمی و اجتماعی خودمان استفاده کنیم و خود و دیگران را به این امر مهم دعوت کنیم که اگر این کار انجام نشود حوادث و پیامدهای جبران ناپذیر خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: تماما به تفاهمات و اشتراکات تاکید کنیم و از هر فعل و ترک فعلی که انسجام اجتماع را زیر سوال ببرد پرهیز کنیم.

وی افزود: امروز زمان اشتباه چه به صورت سهوی و چه عمدی نیست، مسئله مهم و اصلی که در این زمینه باید دانست شناختن راهبردهای دشمن است.

وی ادامه داد: ناامن‌سازی شرایط فعلی و جداسازی خواص از اردوگاه از اصلی‌ترین اقدامات دشمن در این برهه است در حدی که در بستر فضای مجازی و در تمامی کانال‌هایشان پاک‌ترین افراد و مسئولین را مورد هدف و سوءظن قرار می‌دهند.

این مسئول تصریح کرد: راهبرد دشمن را بشناسیم از توانایی‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی اطلاع حاصل کنیم و در زمان مناسب ارائه و دفاع کنیم.

شرفی اظهار کرد: در این حوزه حضرت آقا دو بحث راهبردی و تعیین‌کننده دارند یکی جهاد تولید رضایت که هر کس هر جایگاه و سمتی که دارد رضایت‌مندی و امید برای مردم فراهم نماید و رویکرد دوم ایشان جهاد تبیین و روشنگری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیامدهای عدم مشارکت را بدانیم و به دیگران اطلاع رسانی کنیم. حضرت آقا فرمودند اگر مشارکت پایین باشد مجلس ضعیف می‌شود و مجلس ضعیف هم نمی‌تواند امور اساسی کشور را مدیریت کند و سرنوشت سیاسی کشور دچار اختلال می‌شود.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان