۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین از احتکار لاستیک در آبیک تا دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر
کد خبر: ۳۶۷۰۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ساعت: ۱۴:۲۳ ↗ لینک کوتاه

در بسته خبری پلیس امروز بخوانید؛

از احتکار لاستیک در آبیک تا دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک از كشف ۱۳۷ حلقه لاستيک دولتی از انبار يکی از واحدهای فروش تاير در شهرستان آبيک خبر داد.

از احتکار لاستیک در آبیک تا دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی پلیس قزوین، بهروز لامعی اظهار کرد: برابر کسب خبری مبنی بر انباشت تعداد قابل توجهی لاستیک خودرو در انبار يکی از واحدهای توزيع لاستيک دولتی در شهرستان آبيک، بررسی صحت و سقم و موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران به همراه نماينده سازمان صمت و مرجع قضائی به اين واحد صنفی مراجعه کرده و متوجه شدند علی‌رغم وجود لاستيک مورد درخواست شهروندان، اين فروشنده ضمن خودداری از توزيع، اقدام به احتکار آن در انبار خود کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبيک با اشاره به اينکه در بازديد انجام شده 137 حلقه لاستيک دپو شده به ارزش تقريبی يک ميليارد و 500 ميليون ريال کشف شد، خاطرنشان کرد: در اين خصوص يک نفر دستگير و به مراجع قضائی معرفی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در قزوين

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی در سطح حوزه شهرستان‌های البرز، تاکستان و آوج خبر داد و گفت: در راستای اجرای اين طرح‌ها 43 نفر متهم به سرقت و خرده‌فروش مواد مخدر دستگير شدند.

 سردار علی ابراهيمی در تشريح اين خبر بيان کرد: يکی از مهم‌ترين اهداف اجرای طرح‌ها، بالا بردن احساس امنيت و آرامش در سطح استان و جلب رضايت عمومی مردم است که پليس توانسته است عملکرد قابل قبولی در اين زمينه داشته باشد.

وی عنوان کرد: در راستای اجرای اين طرح‌ها، پليس موفق به دستگيری 43 نفر متهم به سرقت، شرب خمر و فروش مواد مخدر و کشف دو دستگاه خودرو مسروقه، توقيف هشت دستگاه موتور سيکلت متخلف و مقاديری انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به رضايت‌مندی شهروندان از اجرای اين طرح‌ها، از همکاری صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنيت پايدار ادامه خواهد يافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام کنند.

دستگيری 4 قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر
 
فرهاد علی‌بيگی اظهار کرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی خود از انباشت مقادير قابل توجهی از مواد مخدر در يکی واحد مسکونی در شهرستان ملارد مطلع شدند.

وی افزود: پس از کسب اطمينان اطلاعات بدست آمده به ماموران انتظامی شهرستان ملارد اطلاع‌رسانی شده و ماموران اين يگان با اخذ دستور قضائی به محل اعزام شدند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اينکه در بازديد انجام شده از محل 18 کيلو 300 گرم ترياک و 102 گرم شيشه کشف شد، خاطرنشان کرد: در اين عمليات دو قاچاقچی و دو خريدار مواد مخدر که منظور معامله مواد در محل حضور داشتند دستگير و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان