۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین انقلاب اسلامی در مسیر تشکیل تمدن اسلامی پیش می‌رود
کد خبر: ۳۶۶۹۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۶:۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

انقلاب اسلامی در مسیر تشکیل تمدن اسلامی پیش می‌رود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: استکبار جهانی در هیچ زمانی از تاریخ مثل امروز به خفت و خواری نیفتاده است. انقلاب اسلامی همه مرزهای دنیا را درنوردید.

انقلاب اسلامی در مسیر تشکیل تمدن اسلامی پیش می‌رود
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی در مراسم گرامیداشت 12 بهمن ماه و آغاز دهه مبارک فجر که صبح امروز در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: در طول تاریخ انبیاء در تلاش برای ایجاد حکومت دینی و مبنای دین بودند؛ بعضی از آن‌ها موفق به تشکیل گسترده‌ترین حکومت‌ها در روی زمین شدند همچون حضرت سلیمان و بعضی هم همچون حضرت نوح بیش از 9 قرن تلاش کردند ولی امکان تشکیل حکومت نبود.
 
وی افزود: در کنار آن می‌توان به حکومت حضرت موسی (ع) اشاره کرد که بخشی زیادی از آیات قرآن اختصاص به حکومت این پیامبر دارد و به عنوان برترین امت معرفی شدند. هر چه می‌خواستند به عنوان مائده آسمانی در اختیارشان بود و در پایان هم پیامبر گرامی اسلام حکومت تشکیل داد و به عنوان دین کامل به جامعه معرفی شد.
 
 یوسفی اظهار کرد:اما آنچه سوال است این است که این حکومت‌ها چقدر دوام آورد؟ و چقدر این حکومت‌ها پایدار بودند؟ حکومتی مثل حکومت حضرت سلیمان که تا زمان وفات حضرت سلیمان دوام داشت و تا زمانی که عصا توسط موریانه‌ها خورده شد و حتی در روایت داریم که جنیان می‌گفتند کاش زودتر متوجه شده بودیم و این چند روز را هم تبیعت نمی‌کردیم.
 
وی ادامه داد: حکومت حضرت موسی بعد از 30 روز ماموریت با تبلیغ سامری از ریل خارج شد و به گوساله پرستی تبدیل شد و همین طور حکومت پیامبر در فاصله رحلت ایشان تا قبل از دفن از ریل غدیر خارج و بر ریل سقیفه و خلافت مستقر شد.

انقلاب اسلامی در مسیر تشکیل تمدن اسلامی پیش می‌رود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود:
 به نقل از مرحوم حسن‌زاده آملی انقلاب اسلامی ظهور صغری امام عصر (عج) است؛ حکومتی تشکیل شد که تا به امروز با وجود تمام شیطنت‌ها و خباثت‌های دشمنان خارجی و داخلی همچنان محکم و عزتمند در مسیر تشکیل تمدن اسلامی پیش می‌رود.
 
وی اضافه کرد: رمز موفقیت و ماندگاری این حکومت را باید در مردم جستجو کرد. آن پیامیران در زمان خود مردمی داشتند که اهل بصیرت نبودند اهل فهم و درک نبودند. امام معصوم را نمی‌شناختند و در مقابلش صف می‌کشیدند؛ امام خمینی (ره) بنیانگدذار جمهوری اسلامی در وصیت نامه سیاسی عبادی خود نوشته است این مردم از زمان مردم رسول خدا هم بهترند این مردم از مردمان عراق در زمان امام علی بهترند. بصیرت این مردم باعث نقشه برآب شدن نقشه‌های دشمن شد.

یوسفی افزود: این انقلاب به عنوان یک شگفتی و پدیده است و علی‌رغم لجن پراکنی‌های استکبار جهانی در امپراتوری رسانه‌ای خود؛ اندیکشده‌های این کشورها مات و مبهوت این نظام و مردمند.
 
این مسئول ادامه داد: امروز ایران پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است. جمهوری اسلامی با وجود شیطنت‌های شیاطین در داخل و خارج امروز با عزت و قدرت و اقتدار رو ز به روز در حال پیشرفت است.

وی با بیان نظر اهل فن در این مورد تشریح کرد: در گذشته به عنوان ژاندارم آمریکا در منطقه بودیم و امروز به عنوان ابرقدرت منطقه هستیم. ما همان کشوری هستیم که در زمان پیروزی انقلاب محموله‌های سیم خاردار و گونی برای کشاورزها وارد می‌کردیم اما از ترس اینکه مبادا نظامیان استفاده کنند توقیف شد؛ همان کشورها امروز با حقارت و خفت از کشور ما درخواست فناوری و دستاوردها را دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: کسی تا قبل از این اقلاب جرات و جسارت شلیک حتی گلوله‌ای به پایگاه‌های امریکا را نداشت اما از زمان جنگ غزه تا به امروز به طور متوسط به همه پایگاه‌های آمریکا شلیک شده است و این خفت و خواری استکبار جهانی است که با وجود ضربات سنگینی که متحمل شده تا به حال از خسارات آن چیزی بیان نکرده است.
 
یوسفی افزود: امروز تمام دنیا مبهوت اقتدار جبهه مققاومت شکل گرفته با محوریت جمهوری اسلامی تمام هستند.

این مسئول بیان کرد: تحلیلگر آمریکایی می‌گفت که ما بنا را بر سقوط نظامی گذاشتیم که روح الله خمینی بنا گذاشته بود و با جنگ نظامی توسط صدام وارد شدیم و ما مشغول ایران بودیم که یک شاخه از این انقلاب به نام حزب الله در لبنان رشد کرده بود و رفتیم با آن درگیر شویم نتوانستیم. خواستیم ارتباطش را با ایران قطع کنیم رفتیم سوریه تا سرگرم سوریه بودیم انصارالله یمن 10 برابر قوی‌تر از حزب الله سر گرفت و از طرفی حشد الشعبی‌ها روی کار آمدند.


وی ادامه داد: این تحلیلگر آمریکایی می‌گفت که ما امروز نگران حزب‌الله لندن و واشنگتن هستیم که سر بلند کنند و بزرگترین تجمع تاریخی کشورهای اروپایی در دفاع از آرمان‌های امامین انقلاب شکل گرفته است.

انقلاب اسلامی همه مرزهای دنیا را درنوردید

یوسفی در ادامه تشریح کرد: استکبار جهانی در هیچ زمانی از تاریخ مثل امروز به خفت و خواری نیفتاده است؛ انقلاب اسلامی همه مرزهای دنیا را درنوردید.

وی ادامه داد: امروز به کلام گهربار امام خمینی(ره) رسیده‌ایم که صدای شکسته شدن استخوان‌های تمدن پست و منحط غربی را می‌شنوم که می‌بینیم چندین ایالتش آماده جنگ می‌شوند برای استقلال از آمریکا؛ امروز روزی است که به فرموده رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی آمریکا همچون کشتی تایتانیک به یکباره غرق می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با بیان این سوال که چرا انقلاب اسلامی همه مرزها را درنوردید اما چرا جمهوری اسلامی پا به پای انقلاب اسلامی پیش نرفته است اینطور پاسخ داد: معتقدم به علت اینکه در مقاطعی در مناصب انقلاب به دست نااهلان افتاد اما انقلاب در حال حاضر در دست اهل آن است که جانفشانی می‌کنند.

وی دامه داد: در آستانه انقلاب مراقب باشیم این نااهلان و نامحرمانی که دندان تیز کرده‌اند تا با فریب از فیلتر شورای نگهبان هم عبور کنند اجازه حضور در این عرصه‌ها و کرسی‌های رنگی مجلس به آنها داده نشود.

یوسفی گفت: این مردم فرهنگ انقلابی دارند و آگاهی و بصیرت دارند و پرچم این انقلاب با دستان همین مردم فهیم و بصیر و آگاه به کلام رهبری همیشه برافراشته خواهد بود.

انتهای خبر/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان