۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۶ بهمن ماه در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۹۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ ساعت: ۷:۴۸ ↗ لینک کوتاه

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد:

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۶ بهمن ماه در قزوین

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته اکران فیلم‌های فجر در قزوین از ۱۶ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۶ بهمن ماه در قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ وهنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، تنها دو روز تا آغاز چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر زمان باقی مانده است، جشنواره‌ای که با همان تیم مدیریت سال قبل ولی با اقبال بیشتر فیلمسازان مواجه شده است.

این جشنواره از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود که 22 فیلم اصلی و دو فیلم به عنوان رزرو در آن اکران خواهد شد، همچنین هفت فیلم در بخش «نگاه نو» و چهار فیلم نیز در بخش پویا نمایی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

امسال نیز قرار است همزمان با آغاز جشنواره فیلم فجر اکران فیلم‌ها در تهران و برخی شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

امیر ملاحسنی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر «صبح قزوین»، با اشاره به اکران فیلم‌های جشنواره فجر اظهار کرد: طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته اکران فیلم‌های فجر در قزوین از 16 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: این فیلم‌ها در سینما بهمن و مهتاب قزوین اکران خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: اینکه کدام فیلم‌ها در سینماهای قزوین اکران می‌شوند فعلا مشخص نیست و تا دو روز دیگر اعلام خواهد شد.



وی با اشاره به جشنواره بین المللی تئاتر فجر اظهار کرد: سه اثر نمایشی از هنرمندان استان قزوین در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه به رقابت خواهند پرداخت.
 
ملاحسنی ادامه داد: نمایش کاپوتاژ به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی مرتضی نجفی برگزیده بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان قزوین و در چهار و پنج بهمن ماه در تالار استاد سمندریان روی صحنه رفت.

وی تصریح کرد:همچنین نمایش آتش عشق به نویسندگی و کارگردانی امیر رجب‌پور است که نمایشی است که در بخش تئاتر خیابانی به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت که در چهارم بهمن ماه در فرهنگسرای رازی و پنج بهمن ماه در پهنه رودکی به روی صحنه رفت.

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان گفت: نمایش آریو برزن به نویسندگی و کارگردانی حامد مکملی در بخش تازه‌های تئاتر ایران، نمایش دیگری است که به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافته و در ۱۱ بهمن ماه سال جاری ساعت‌های ۱۸ و ۲۰:۳۰ در تئاتر شهر سالن چهارسو اکران خواهد شد.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان