۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین اعطای تسهیلات سه میلیارد ریالی برای مشاغل دانش‌بنیان و حمل و نقل
کد خبر: ۳۶۶۹۳۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۸ ساعت: ۸:۴۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

اعطای تسهیلات سه میلیارد ریالی برای مشاغل دانش‌بنیان و حمل و نقل

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سقف اشتغال در این نهاد برای مشاغل عادی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و برای مشاغل دانش‌بنیان و حمل و نقل سه میلیارد ریال است.

اعطای تسهیلات سه میلیارد ریالی برای مشاغل دانش‌بنیان و حمل و نقل

وی با بیان اینکه برای منابع تسهیلات اشتغال در کمیته امداد هفت هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است، افزود: پنج هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال از محل منابع تبصره ۱۸ جزء چهار و یک هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال از منابع استانداری جزء سه به منظور ارائه تسهیلات به اشتغال مددجویان در نظر گرفته شد.

ظاهری بیان کرد: افتتاح طرح‌های نیروگاه خورشیدی و کارگاه‌های تولیدی با هدف بکارگیری مددجویان از اهداف دارای اولویت کمیته امداد محسوب می‌شود که بخش قابل توجهی از جامعه هدف ما را افراد جویای کار و فاقد بیمه با دهک بین یک تا پنج تشکیل می‌دهند.

به گفته این مسئول، ۵۰ درصد از حمایت‌های اشتغال کمیته امداد به خانواده‌های تحت پوشش و مابقی به خانواده‌های خارج از تحت پوشش ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمیته‌ای تحت عنوان همیاری در سطح استان تشکیل شده که با عضویت دستگاه‌های حمایتی برای موضوعات مختلفی از جمله اشتغال مددجویان برنامه ریزی می‌کند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان