۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین افزایش ۳۸درصدی تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی
کد خبر: ۳۶۶۸۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۳ ساعت: ۱۱:۳۹ ↗ لینک کوتاه

در دی ماه امسال محقق شد؛

افزایش ۳۸درصدی تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی

بیش از ۹۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در دی ماه ۱۴۰۲ از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی قزوین، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.

افزایش ۳۸درصدی تولید انرژی در نیروگاه شهید رجایی
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، جواد دوستی اظهار کرد: در دی ماه امسال 917 میلیون و 467 هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

وی تصریح کرد: از این میزان انرژی تولیدی، 434 میلیون و 501 هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نه گانه نیروگاه سیکل ترکیبی و 482 میلیون و 966 هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد 250 مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی درادامه بیان داشت: این درحالی است که در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان تولید انرژی خالص در این نیروگاه به میزان38/3 رشد داشته است.

نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه با تولید بیش از 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی، برق سه ونیم درصد از کل کشور را تامین می‌کند.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان