۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری ۱۵۰ دوره آموزشی در واحدهای صنعتی قزوین
کد خبر: ۳۶۶۸۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۱/۱ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوين خبر داد:

برگزاری ۱۵۰ دوره آموزشی در واحدهای صنعتی قزوین

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی قزوين گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۱۵۰ دوره آموزشی مديريتی، كارآفرينی و تخصصی و مهارتی برای مديران و كارشناسان واحدهای توليدی و صنعتی، كارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار شد.

برگزاری ۱۵۰ دوره آموزشی در واحدهای صنعتی قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين رضا صفاری اظهار کرد: در 10 ماهه گذشته 150 دوره آموزشی مديريتی، كارآفرينی و تخصصی و مهارتی برای مديران و كارشناسان واحدهای توليدی و صنعتی، كارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برگزار شد.

وی افزود: اين آموزش‌ها در راستای توسعه صنايع كوچک، بهبود وضعيت آموزش نيروی انسانی شاغل در واحدهای صنعتی، اعضای خوشه‌ها و شبكه‌های كسب‌وكار است.

رئيس هيات مديره شركت شهرک‌های صنعتی قزوين ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاكنون 23 هزار نفر- ساعت دوره آموزشی مديريتی، مهارتی، كارآفرينی و آموزش‌های مجازی با حضور دو هزار و 650 نفر از مدیران و کاركنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و اعضای خوشه‌های كسب‌وكار در سطح استان برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری اين دوره‌های آموزشی گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مديران و پرسنل واحدهای صنعتی كوچک، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحدهای صنعتی، دوره‌های آموزشی در سه حوزه مديريتی، مهارتی و كارآفرينی در زمينه‌های قوانين و مقررات، بهينه‌سازی مصرف انرژی، توسعه منابع انسانی، دوره‌های مهارتی تخصصی، دوره‌های عملی و حين كار و ... برای واحدهای صنعتی انجام برگزار گرديده است.

گفتني است تاكنون بيش از دو هزار و 100 دوره آموزشی برای 37 هزار و 800 نفر با حمايت اين شركت برای واحدهای صنعتی برگزار شده است.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان