۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین افتتاح ۴ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در دانشگاه امام (ره)
کد خبر: ۳۶۶۷۹۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۶ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) عنوان کرد:

افتتاح ۴ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در دانشگاه امام (ره)

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: چهار پروژه توسعه دانشکده فنی، تالار افتخارات دانشگاه، مجتمع آزمایشگاهی علوم پایه و چمن مصنوعی خوابگاه دختران دانشگاه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

افتتاح ۴ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در دانشگاه امام (ره)
به گزارش خبرنگار دانشگاه پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سیدعلی قاسم‌زاده صبح امروز در حاشیه افتتاح چندین طرح عمرانی در دانشگاه امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران قزوین اظهار کرد: امروز چهار پروژه دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی خطیبی معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

وی در توضیح این پروژه‌ها افزود: یکی از این پروژه‌ها توسعه دانشکده فنی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بود که نزدیک به 62 میلیارد تومان هزینه در پی داشت و البته یک سال زودتر از موعد مقرر با حمایتی که از سوی وزارت علوم صورت گرفت نیز به بهره‌برداری رسید.



رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: تالار افتخارات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) دیگر پروژه افتتاح شده است که 3 میلیارد تومان هم اعتبار برای آن هزینه شد.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: مجتمع آزمایشگاهی علوم پایه هم پروژه‌ای بود که امروز افتتاح شد و برای تکمیل آن هم 3 میلیارد تومان هزینه کردیم.



وی بیان کرد: زمین چمن مصنوعی خوابگاه دختران دانشگاه با هزینه 2 میلیارد تومان هم جزو پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

این مسئول ابراز کرد: تقریباً چهار طرح نیمه‌تمام دیگر هم در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) داریم که دو طرح ملی بوده و دو طرح دیگر هم اختصاصی دانشگاه است.



رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: یکی از این پروژه‌ها مربوط به دانشگاه علوم تحقیقات اسلامی است و این طرح 65 درصد پیشرفت دارد و باتوجه به تاکیداتی که وزارت علوم دارد و نیاز دانشگاه، پیش‌بینی می‌کنم که در شهریورماه 1403 به بهره‌برداری برسد.

قاسم‌زاده افزود: استخر ورزشی دانشگاه هم دیگر پروژه نیمه‌تمام است که از سال 1385 نیمه‌کاره باقی مانده است که با بودجه مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و مولدسازی امیدواریم که تا پایان سال 1404 به بهره‌برداری برسد.



وی تصریح کرد: یک خوابگاه نیمه‌کاره هم داریم که امیدواریم با همکاری وزات علوم این پروژه را به عنوان خوابگاه متاهلی تکمیل کنیم.

این مسئول بیان کرد: ساختمان فناوری اطلاعات دانشگاه هم دیگر پروژه نیمه‌تمام است که 10 درصد پیشرفت داشته است و چون تامین بودجه آن اختصاصی دانشگاه بوده فعلاً بودجه لازم برای آن تامین نشده است.



رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در پایان گفت: برای تکمیل چهار پروژه نیمه‌تمام دانشگاه به بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که چند سالی برای تکمیل این پروژه‌ها فرصت نیاز است.
انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان