۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین توزیع ۲ هزار و ۸۷۳تن برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین
کد خبر: ۳۶۶۷۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ساعت: ۱۲:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد:

توزیع ۲ هزار و ۸۷۳تن برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: دو هزار و ۸۷۳ تن برنج و شکر تنظیم بازار طی ۹ ماهه نخست سال جاری در سطح شهرستان‌های این استان توزیع شده است.

توزیع ۲ هزار و ۸۷۳تن برنج و شکر تنظیم بازاری در قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، جمشید زمانی گفت: 2 هزار و ۸۷۳ تن برنج و شکر تنظیم بازار طی 9 ماهه نخست سال جاری در سطح شهرستان‌های این استان توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان یک هزار و ۶۰۲ تن برنج هندی و یک هزار و ۲۷۱ تن شکر می باشد که از محل تخصیص اداره کل غله توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون ۲۰۰ تن برنج هندی و ۱۵۰ تن شکر مصرف خانوار توزیع که این طرح تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول بیان کرد: این میزان برنج و شکر از طریق تعاونی‌های مصرفی کارمندی و کارگری و فروشگاههای معتبر و بزرگ در سطح استان توزیع شده است.

خدایاری ابراز کرد: شکر و برنج تنظیم بازار علاوه بر تامین نیاز مصرف کننده؛ به تعادل بخشی در بازار و ثبات در قیمت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

وی در پایان گفت: عرضه مناسب کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان با هدف تامین و تولید پایدار کالاها و محصولات اساسی از مهمترین اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی است.

انتهای خبر/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان