۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین اجتماع مردمی یوم الله ۹ دی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۶۵۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۶ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

اجتماع مردمی یوم الله ۹ دی در قزوین برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت گرامیداشت یوم الله نهم دی با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قزوین برگزار می‎شود.

اجتماع مردمی یوم الله ۹ دی در قزوین برگزار می‌شود
غلامحسن شهسواری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین، با اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار کرد: در آستانه یوم الله 9 دی ماه قرار داریم که نشان از حضور گسترده مردم در خاموش کردن فتنه بزرگ سال 88 داشت که توسط دشمنان داخلی و خارجی طراحی شده بود.

وی افزود: آتش فتنه سال 88 با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تاریخ 9 دی و خلق یک حماسه بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی خاموش شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ کشور است و باید حفظ و گرامی داشته شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل و رخدادهای اخیر در کشور و منطقه و به ویژه در غزه قهرمان، شعار محوری 9 دی امسال با عنوان «9 دی بازخوانی فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی» نامگذاری شده است و باید با استفاده از این فرصت بتوانیم فتنه‌های امریکایی صهیونیستی را برای مردم به ویژه نسل جوان، تبیین، بازگویی و روشنگری کنیم.

این مسئول عنوان کرد: انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا همواره در طول چهل و چهار سال گذشته مورد تهدید و توطئه واقع شده و فتنه‌های مختلفی را به خود دیده و نباید از این امر غافل شویم فتنه‌ای که در فلسطین و غزه قهرمان در حال رخ دادن است، یکی از فتنه‌های دشنان علیه اسلام و مسلمین است.

وی با اشاره به حادثه 7 دی در قزوین بیان کرد: خیزش مردم قزوین در تاریخ 7 دی سال 57 نباید به فراموشی سپرده شود چراکه بنا به فرمایش امام راحل حادثه هفتم دی سال 57 نگینی درخشان بر پیشانی مردم انقلابی قزوین است.

شهسواری عنوان کرد: در آستانه چهاردهمین سالگرد حماسه ماندگار 9 دی قرار داریم به همین مناسبت تجمع حماسی بزرگداشت 9 دی با حضور مجاهدانه و پرشور مردم حزب الله دیار شهیدان رجایی و بابایی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: جنس مراسم 9 دی متفاوت است و بیشتر برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب تبیینی، روشنگری و تحلیلی ارائه می‌شود و در حقیقت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت بهترین فرصت برای انجام فریضه جهاد تبیین است.

اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در دهه بصیرت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های تحلیلی و تبیینی که طی هفته بصیرت در سطح مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، یک برنامه محوری هم ساعت 10 صبح روز شنبه در میدان آزادی در راستای گرامیداشت 9 دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 30 عنوان برنامه برای این ایام تدارک دیده شده که از جمله آن برگزاری مسابقات فرهنگی، مقاله نویسی و انشاء نویسی، مراسم‌های تبیینی در سطح ادارات، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تبیینی در سطح تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برادران و خواهران در طول دهه بصیرت است.

شهسواری در پایان گفت: استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی و فضای مجازی برای تبیین ابعاد فتنه سال 88، فضاسازی بصیرتی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در نهادها و ارگان‌ها، برگزاری یادواره‌ شهدا از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان