۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین توزیع بسته‌های حمایتی یلدا در بین نیازمندان
کد خبر: ۳۶۶۴۰۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۳۰ ساعت: ۱۷:۱ ↗ لینک کوتاه

در شهر مهرگان صورت گرفت؛

توزیع بسته‌های حمایتی یلدا در بین نیازمندان

بسته ویژه شب یلدا بین خانواده‌های کم بضاعت مردم مهرگان و محمدیه با همت گروه جهادی آیه توزیع شد.

توزیع بسته‌های حمایتی یلدا در بین نیازمندان

به گزارش حوزه فرهنگ وهنر پایگاه خبری تحلیلی«صبح قزوین»، یلدا آخرین روز پاییز از است و طبیعت به سمت زمستان می‌رود اما محبت مردم ایران و در کنار هم بودنشان در سرمای زمستان گرمایی ایجاد می‌کند که سوز گرما کم می‌کند.

اعضای مرکز نیکوکاری آیه مسجد موسی بن جعفر مهرگان که برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و اشتغال‌زایی بسیاری در مناطق محروم مهرگان و محمدیه را اجرایی کرده است، در شب یلدای امسال هم طبق سنوات گذشته تلاش کردند تا برای نیازمندان و محرومان هم لحظات خوشی را رقم بزنند.

این جوانان 403 بسته ارزاق ویژه شب یلدا درمیان نیازمندان اطراف قزوین توزیع کردند تا بتوانند یلدایی متفاوت را برای آن‌ها ایجاد کنند.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار فرهنگ وهنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» گفت: امسال هم بنا به سنت هرساله با همکاری خیرین و جهادگران و مردم نوع دوست استان 304 بسته ارزاق یلدا مابین نیازمندان، کودکان کار، کارتن خواب‌ها و نیازمندان شهرک مهرگان و محمدیه توزیع شد.

وی افزود: ارزش هر بسته 350 هزار تومان بود و جمعاً 100 میلیون تومان برای این ارزاق هزینه شد.

رضایی بیان کرد: بسته‌های یلدا شامل گوشت، سیب، انار، پرتقال، هندوانه و شکلات است که توسط گروه‌های جهادی در بین نیازمندان  مهرگان توزیع شد.

عضو مرکز نیکوکاری آِیه در خصوص نحوه توزیع بسته‌های شب یلدایی یادآور شد: این بسته‌های با شناختی که گروه جهادی از منطقه استحفاظی خود از خانواده‌های نیازمند در شهر و روستا داشته‌اند تقسیم شده است.

وی با بیان اینکه امسال هم همزمان با ایام فاطمیه و طبق سنت هفت ساله تهیه ارزاق برای ولی نعمتان اظهار کرد: سنت شاد کردن د‌ل‌های بندگان خداوند متعال در تمامی ایام سال و همینطور طولانی‌ترین شب سال که در شب یلدا است از سنت‌های حسنه و پر فضلیتی است که هر ساله توسط خیرین و نیکوکاران و مردم همیشه در صحنه انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان در آیات و روایات و مشارکت خیرین ‌از همه دست اندرکاران این برنامه به مناسبت شب یلدا تشکر کرد.

 


انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان