۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین گشت سیار تعزیرات حکومتی در میدان میوه‌ و تره‌بار قزوین
کد خبر: ۳۶۶۳۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۵ ساعت: ۱۳:۳۸ ↗ لینک کوتاه

در آستانه شب یلدا صورت گرفت؛

گشت سیار تعزیرات حکومتی در میدان میوه‌ و تره‌بار قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از پایش بازار شب یلدا و شناسایی ۱۳ متخلف صنفی در میدان میوه و تره بار مرکزی قزوین خبر داد.

گشت سیار تعزیرات حکومتی در میدان میوه‌ و تره‌بار قزوین
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان، علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: گشت سیار تعزیرات حکومتی از واحدهای صنفی میدان میوه و تره‌بار مرکزی سرکشی کردند و در این بازرسی؛ قیمت‌ها، تابلوهای اعلام نرخ، دفاتر و برگه‌های فروش بررسی، برای گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور ۱۳ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: با توجه افزایش درخواست مردم برای خرید کالاهای اساسی چون؛ میوه، شیرینی، آجیل، گوشت، مرغ و تخم مرغ و احتمال افزایش خودسرانه قیمت‌ها، طرح نظارت بازار شب یلدا اجرا و رؤسای شعب با اختیارات لازم برای رسیدگی به تخلفات در محل حاضر می‌شوند.

حسن‌پور گفت: برای پیشگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، افزون بر خرده فروشان، شرکت‌های تولیدی و خدماتی، فروشگاه‌های بزرگ، انبارها، بنکداری‌ها و میادین میوه و تره‌بار به صورت آشکار و پنهان پایش و با هرگونه؛ گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، ندادن فاکتور، خودداری از فروش کالا به سرعت برخورد قانونی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی، رعایت مقررات به ویژه درج قیمت‌ها را نتیجه فرهنگ‌سازی و اجرای دقیق قانون توسط دستگاه های نظارتی برشمرد.

به گفته حسن پور برنامه تشدید بازرسی‌ها تا پایان سال اجرا می‌شود.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان