۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین شهدای فراجا سند افتخار این روزهای ایران اسلامی هستند
کد خبر: ۳۶۶۳۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۵ ساعت: ۱۰:۴ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

شهدای فراجا سند افتخار این روزهای ایران اسلامی هستند

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پی حمله ناجوانمردانه و کوردلانه تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته و شهادت ۱۱ لاله گلگون فراجا پیامی صادر کرد.

شهدای فراجا سند افتخار این روزهای ایران اسلامی هستند
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پی حمله ناجوانمردانه و کوردلانه تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته و شهادت 11 لاله گلگون فراجا پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرماندهی محترم فراجای استان قزوین؛ سردار ابراهیمی؛
حفاظت مرزهای معنوی جغرافیایی قرارگاه حسین بن علی(ع)، خطوط قرمز نیروهای مسلح می‌باشد.

فراجای عزیز؛
شهیدان به ارج نشسته شما سند افتخار این روزهای ایران اسلامی می‌باشند. ایرانی که یکپارچه در ماتم مادر سیاه‌پوش است. مادران ایران، مادرانه فرزندانشان را آماده برای برپایی مجالس فاطمی کرده بودند اما یازده مادر شهید این روز فراجای عزیز، زجه‌های مادرانه و دلتنگی‌های مادرانه خود را جهانی کردند و فرزندانشان سند افتخار استمرار پهلوی شکسته کوچه هاشمی ست که عزیز می‌باشد.

اینجانب و رزمندگان سپاه حضرت صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت رزمندگان عزیز فراجا در راسک و شهید عزیز همشهریمان آقا احسان بابایی را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده‌‌های صبور و مقاومشان اعلام می داریم که در کنار شما و همراه شما راه پر فروغشان را با افتخار ادامه می‌دهیم.

انتقام و مطالبه به حق و پشیمان کردن تروریست‌ها و سردسته تروریست‌های عالم، آمریکا، برنامه قطعی نیروهای مسلح بود و خواهد بود.

برادر عزیزم سردار ابراهیمی؛

ما و شما میراث مشترکی داریم اوج آن شهادت است. برقراری امنیت و آسایش میراث مشترک دیگری است که دستانمان را در دست هم و زیر علم فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای عزیز فشرده‌تر از همیشه می‌کند. چشم‌های خودمان را به انتهای نقشه شوم تروریست‌های عالم و دندان‌هایمان را فشرده‌تر بر روی هم و گام‌هایمان را محکم و مستحکم حفظ خواهیم کرد تا ایران برای همیشه مثل گذشته سرافراز و سربلند باشد. ما را در کنار خود مثل گذشته ببینید و در کنارتان خواهیم ماند.

برادر کوچک شما رستمعلی رفیعی آتانی
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان