۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین امیدافرینی و جهاد محور ویژه رویداد تولید محتوای دیجیتال
کد خبر: ۳۶۶۳۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۳ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین تاکید کرد:

امیدافرینی و جهاد محور ویژه رویداد تولید محتوای دیجیتال

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین گفت: موضوعاتی که در این رویداد به آن پرداخته شده است؛ بحث امیدافرینی، جهاد خدمت، ایران قوی، نابودی رژیم صهیونیسمی و بحران جمعیت است.

امیدافرینی و جهاد محور ویژه رویداد تولید محتوای دیجیتال
جواد خسروی در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین در گفتگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: شاهد رقابت تیم‌ها در سه رشته پویانمایی، بازی و نرم‌افزاری در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج هستیم.

مسئول بسیج هنرمندان استان قزوین اظهار کرد: موضوعاتی که در این رویداد به آن پرداخته شده است؛ بحث امیدافرینی، جهاد خدمت، ایران قوی، نابودی رژیم صهیونیسمی و بحران جمعیت است.

این مسئول ابراز کرد: ۲۵ گروه در این مسابقات شرکت کردند که اکثر آن‌ها جوانان و نوجوانان استان قزوین هستند. گروه «رضوان» از مجموعه بسیج هنرمندان در این رویداد حضور دارند که به بحران جمعیت پرداخته‌اند و امید داریم بتوانند نرم‌افزاری راجب این موضوع و مسائل خانواده و پیرامون آن در اختتامیه این رویداد ارائه دهند.

خسروی در پایان تاکید کرد: از مسئول فضای مجازی سپاه کمال تشکر را برای مدیریت مطلوبشان داریم که پنجمین رویداد را به طور متوالی در استان برگزار می‌کنند.

وی در پایان گفت: از مردم و مسئولین و به خصوص نوجوانان و جوانان استان قزوین درخواست دارم اگر فرصت داشتند حتماً برای بازدید و حمایت از این قشر در مکان رویداد حضور داشته باشند.

انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان