۲۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۱ سه شنبه

صبح قزوین پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» آغاز به کار کرد
کد خبر: ۳۶۶۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۹/۲۲ ساعت: ۱۰:۵۷ ↗ لینک کوتاه

در قزوین؛

پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» آغاز به کار کرد

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج مرحله‌ استانی صبح امروز در محل پارک علم و فناوری برگزار شد.

پنجمین رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» آغاز به کار کرد
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، پنجمین رویداد ملی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» مرحله‌ استانی صبح امروز در محل پارک علم و فناوری برگزار شد.

محمدرضا خوش‌عقیده در مراسم افتتاحیه این رویداد اظهارکرد: خوشبختانه استان قزوین در طی چهار دوره رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سطح کشور خوش درخشیده‌ است.
 
وی افزود: تیم استان قزوین در اولین دوره رویداد تولید محتوای دیجیتال رتبه دوم کشور بدست آورد.

مسئول فضای مجازی سپاه استان قزوین بیان کرد: استان قزوین همچنین در دومین سال برگزاری رویداد در سطح ملی، توانست به رتبه سوم کشوری در به دست پیدا کند.

وی ادامه داد: تیم‌هایی قزوینی در بخش پویانمایی و نرم‌افزاری حرف‌های خوبی برای گفتن دارند.

خوش‌عقیده بیان کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال ظرفیت و فرصتی مناسب است، برای نمایش توانایی نوجوانان و نخبگانی که نیاز است شناسایی شده و مورد حمايت قرار گیرند.
 
وی ادامه داد: امسال با تصمیم در سطح کشوری، از ابتدای سال هر 10 روز یک استان میزبان رویداد تولید محتوای دیجیتال بوده که در استان قزوین مقرر شد این رویداد در نیمه دوم آذرماه برگزار شود.

مسئول فضای مجازی سپاه استان قزوین تاکید کرد: قرار است تیم‌های منتخب از هر استات در بهمن ماه به رقابت ملی بپردازند.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی نخبگان و توانمندان این حوزه است، چرا که امروز فضای رسانه به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا محسوب می‌شود.

خوش‌عقیده تاکید کرد: این رویداد علاوه‌بر شناسایی نخبگان در سنین و اقشار مختلف با هدف حمایت از تیم‌های فعال و معرفی آنان به دستگاه‌های فرهنگی و علمی همچون حوزه هنری، پارک علم‌وفناوری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۳۲ تیم در این رویداد ثبت‌نام کردند که پس از بررسی‌های صورت گرفته 25 تیم از بهترین‌ها برای شرکت در این رویداد آماده شدند.

مسئول فضای مجازی سپاه استان قزوین بیان کرد: این رویداد در سه حوزه پویا‌نمایی، تولید نرم‌افزار و بازی‌های رایانه‌ای برگزار شده و سعی کردیم به اندازه وسع فضای مناسبی برای شرکت‌کنندگان در پارک علم و فناوری قزوین فراهم کنیم.

وی ادامه داد: این رویداد ظرفیتی برای به چالش کشیدن توانایی هنرمندان و نخبگان در حوزه تولید محتوای دیجیتال است که در یک ماراتن 48 ساعته توانایی کار تیمی خود را به نمایش بگذارند.

خوش‌عقیده یادآور شد: ما با توجه به محدودیت زمان به دنبال بهترین کار و بهترین کار تیمی هستیم، چرا که بسیاری از افراد با وجود توانمندی در انجام کار تیمی دچار مشکل می‌شوند.

وی در پایان گفت: راهنمایان این رویداد به طور مداوم از غرفه‌ها بازدید کرده و علاوه‌بر ارائه مشاوره کار تیمی آنان را مورد ارزیابی قرار می دهند.
 
انتهای خبر/2001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان