۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین بازگشت کودک ۶ ساله به آغوش گرم خانواده
کد خبر: ۳۶۵۹۲۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۵ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد:

بازگشت کودک ۶ ساله به آغوش گرم خانواده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: پسر بچه ۶ساله مفقودی در روستای زرین خانی بخش طارم سفلی با کمک تیم‌های امداد و نجات به آغوش گرم خانواده بازگشت.

بازگشت کودک ۶ ساله به آغوش گرم خانواده
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روایط‌عمومی هلال احمر استان قزوین؛ حسین خوئینی با اشاره به حادثه گم شدن کودک 6 ساله در طارم گفت: در ساعت ۱۵ روز چهارشنبه 24 آبان ماه طی تماس تلفنی خانواده کودک مفقود شده با دفتر نمایندگی هلال احمر طارم سفلی و با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر مفقودی پسر بچه ۶ ساله در روستای زرین‌خانی بخش طارم سفلی، سریعاً تیم‌های امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: به دلیل تسریع در روند جستجو و نجات و به لحاظ کوهستانی و خطرناک بودن منطقه و همچنین احتمال حمله حیوانات وحشی و خطرات جانی برای کودک یک تیم خودرویی کمک‌دار، دو تیم موتور‌سوار و همچنین تیم‌های پیاده هر چه سریع‌تر خود را به منطقه رسانده و جستجو در منطقه را آغاز نمودند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین همچنین گفت: پس از حضور در موقعیت و همراهی اهالی جستجوی خود را از شمال منطقه به سمت جنوب آغاز نمودند و طی چند ساعت عملیات جستجو و نجات، پسر بچه ۶ ساله که از ساعت هشت صبح مفقود شده بود را در حالی که از فرط خستگی در ارتفاعات جنوبی منطقه به خواب رفته بود، در ساعت ۱۶ یافته و به آغوش خانواده بازگردانده شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان