۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین از توقیف لوازم خانگی تا کشف سیگار‌های قاچاق در آبیک
کد خبر: ۳۶۵۸۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۳ ساعت: ۱۴:۲۸ ↗ لینک کوتاه

در بسته خبری پلیس امروز می‌خوانید؛

از توقیف لوازم خانگی تا کشف سیگار‌های قاچاق در آبیک

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۲۰۵ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو پیکان وانت توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

از توقیف لوازم خانگی تا کشف سیگار‌های قاچاق در آبیک
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی«صبح قزوین» مهدی حاجیان راد اظهار کرد: درراستای تداوم طرح‌های مقابله باقاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود: پس ازتوقف خودرو و بازرسی ازآن توسط ماموران، تعداد 205 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بوده، کشف و راننده خودرو دراین خصوص دستگیرشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 700 میلیون ریال برآوردشده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد بابیان اینکه مبارزه بی‌امان با پديده شوم قاچاق از اولويت‌های اين پليس بوده، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوريت‌های پليسی 110 گزارش نمایند.

کشف سیگار قاچاق در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در عملیات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان دو نفر دستگیر و 17 هزار 200 نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد.

بهروز لامعی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آبیک با اقدامات اطلاعاتی و فنی از فعالیت یکی از واحدهای صنفی پخش دخانیات در زمینه توزیع سیگار قاچاق مطلع شده و به صورت عملیاتی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با اخذ دستور قضائی به این واحد صنفی و محلی که به عنوان انبار مغازه تعبیه شده بود اعزام و در بازرسی از آن 17 هزار 200 نخ انواع سیگار قاچاق کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به اینکه ارزش ریالی سیگارهای کشف حدود 300 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در بازدید از محل فعالیت متهمان مقادیر قابل توجهی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر به همراه دیگر اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان