۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین اجرای نذر «خدمت ۶» در مناطق کم‌برخوردار قزوین
کد خبر: ۳۶۵۸۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۲۲ ساعت: ۹:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد:

اجرای نذر «خدمت ۶» در مناطق کم‌برخوردار قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای ششمین طرح ملی «نذر خدمت» با استفاده از ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق محروم و کم برخوردار استان، خبر داد.

اجرای نذر «خدمت ۶»  در مناطق کم‌برخوردار قزوین
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی «صبح قزوین» به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ حسین خوئینی اظهار کرد: امسال اجرای این طرح با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان قزوین برای ششمین سال متوالی با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته در 18 روستای محروم دهستان دستجرد سفلی از توابع بخش رودبار الموت غربی شهرستان قزوین در استان، به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: اجرای طرح ملی « نذر خدمت ۶ » با رویکردهای خدمات سلامت محور، معیشتی، آموزش و توانمندسازی در استان قزوین و در روستاهای کاکوهستان، گشنه رود و دستجرد و خسرود اجرا خواهد شد که در نخستین گام کاروان جمعیت هلال احمر جهت اجرای این طرح در روستای کاکوهستان در روز دوشنبه 22 آبان ماه اقدام به ارائه خدمات کرد.

خوئینی با بیان اینکه در بخش توانمندسازی و آموزش با استفاده از ظرفیت داوطلبان متخصص دوره‌های بهداشت، کمک‌های اولیه و مخاطرات برگزار شد، در ادامه افزود: در بخش خدمات سلامت محور نیز با حضور پزشکان خدمات ویزیت و ارائه داروی رایگان به هموطنان عزیز در این منطقه ارائه شد.



وی به توزیع بسته‌های معیشتی در بخش محرومیت‌زدایی در مناطق و محلات کم‌برخوردار این منطقه اشاره کرد و عنوان کرد: این طرح از 22 تا 29 آبان ماه جاری در استان قزوین عملیاتی می‌شود و سعی شده در اجرای این طرح از ظرفیت خیرین، اعضای داوطلب، مؤسسات خیریه، جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت شهید بلندیان استفاده شود تا این طرح به شکل مطلوبی در استان اجرا شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر‌ استان قزوین در پایان گفت: امیدوارم در راستای ارائه خدمات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم و در این زمینه بتوانیم با امید پروردگار و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و موسسات خیریه برنامه‌ای در خور شأن و منزلت هموطنان عزیز برگزار کنیم.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان