۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۶۵۷۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۱۷ ساعت: ۹:۵۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین معرفی شد.

رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین معرفی شد
به گزارش خبرنگار علم و فناوری پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین» مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد نخبگان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن جلسات بنیاد نخبگان استان قزوین برگزار شد.

سیده زهرا مرتضوی رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: بسیار برای من مایه افتخار است که در خدمت جامعه نخبگانی استان باشم.

وی افزود: با توجه به بضاعتی که ساختار بنیاد نخبگان دارد واقعاً کار کردن در مجموعه استان بسیار پیچیده است که امیدواریم این موضوع دیده و تسهیل شود.

رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین تصریح کرد: برای اینکه بنیاد از حالت ویترینی خارج شود باید نگاه ویژه‌ای به نخبگان صورت بگیرد و اگر می‌خواهیم روندی نظام‌مند در جامعه نخبه پروری داشته باشیم باید از همان دوران کودکی به این مقوله توجه شود و برای آن برنامه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه اصلی نخبگان دیده شدن و اثرگذار بودن است و فقط می‌خواهند با داشته‌های علمی خود در جهت ارتقای رشد و توسعه کشور فعالیت کنند اما ما در این زمینه غفلت ورزیده و به صورت ویترینی عمل کردیم.

مرتضوی عنوان کرد: بحث دیده شدن در جامعه نخبگانی باید جدی گرفته شده و در تصمیم سازی‌ها از این ظرفیت به شایستگی استفاده نمود؛ چراکه معتقدم بیشترین اثرگذاری که جامعه نخبگانی می‌توانند داشته باشند در بحث تصمیم سازی‌ها و حکمرانی‌ها است.

وی در پایان تصریح کرد: خروجی هیات‌های اندیشه‌ورز باید پالایش و پیگیری شود و از آن بازخورد بگیریم و ببینیم کدام مشکلات جامعه را برطرف می‌کنند تا بر اساس آن برنامه‌ریزی مدونی صورت پذیرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از تلاش‌های علی رجب‌پور، سیده زهرا مرتضوی به عنوان رئیس جدید بنیاد نخبگان استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان