۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین خروج ۶۸ واحد تولیدی استان قزوین از تملک‌ بانک‌ها
کد خبر: ۳۶۵۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۹ ساعت: ۸:۲۸ ↗ لینک کوتاه

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین خبر داد:

خروج ۶۸ واحد تولیدی استان قزوین از تملک‌ بانک‌ها

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: با پیگیری کارشناسان حوزه معاونت اقتصادی استانداری قزوین ۶۸ واحد تولیدی استان از تملک‌ بانک‌ها خارج شدند.

خروج ۶۸ واحد تولیدی استان قزوین از تملک‌ بانک‌ها
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی استانداری قزوین، علی رحمانی تصریح کرد: با پیگیری کارشناسان حوزه معاونت اقتصادی استانداری قزوین ۶۸ واحد تولیدی استان از تملک‌ بانک‌ها خارج شدند که از این میان ۵۱ واحد داخل شهرک‌های صنعتی و ۱۷ واحد نیز خارج از شهرک‌های صنعتی استان قزوین مستقر هستند.

وی اظهار کرد: تاکنون ۴۲ واحد تولیدی خارج شده از تملک بانک به چرخه تولید برگشتند، ۲۶ واحد باقی‌‎مانده نیز در آینده نزدیک به چرخه تولید برمی‌گردند و شاهد جذب سرمایه و اشتغال‌زایی آن‌ها نیز خواهیم بود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین افزود: ۱۳۴ واحد تولیدی تا پیش از این در تملک بانک‌های استان قرار داشتند که با خروج تعداد واحدهای یاد شده، تعداد واحدهای تولیدی تملک شده به ۶۶ واحد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی استانداری قزوین تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مسئله تملک و جانشینی در واحدهای تولیدی استان را به حداقل برساند، دولت نیز بر استمرار فعالیت واحدهای تولیدی و جلوگیری از تملک واحدهای فعال توسط بانک ها تاکید دارد.

رحمانی یادآور شد: دولت سیزدهم در حمایت از تولید همواره پیشگام بوده و توانسته در حوزه احیا و فعال‌سازی واحد‌های تولیدی راکد و غیرفعال موفق عمل کند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان