۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین اشتغال ۱۰۰۰ نفری در واحدهای كارگاهی شهرک‌های صنعتی قزوين
کد خبر: ۳۶۵۶۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۸ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين خبر داد:

اشتغال ۱۰۰۰ نفری در واحدهای كارگاهی شهرک‌های صنعتی قزوين

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: در حال حاضر در واحدهای كارگاهی احداث شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاكنون زمينه اشتغال بيش از هزار نفر فراهم شده است.

اشتغال ۱۰۰۰ نفری در واحدهای كارگاهی شهرک‌های صنعتی قزوين
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ به نقل از روابط‌عمومی شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين، رضا صفاری در جلسه آغاز واگذاری بخشی از اراضی شهرک‌های صنعتی ليا و خرمدشت به صورت مجتمع كارگاهی به متقاضيان سرمايه‌گذاری اظهار کرد: در راستای ساماندهی واحدهای توليدی كوچک، احداث واحد‌های کارگاهی و تجاری در راه‌اندازی و رونق صنایع کوچک نقش مهمی دارد.

وی افزود: با ایجاد واحد‌های کارگاهی، بستر برای سرمایه‌گذارانی که توان سرمایه‌گذاری کلان در بخش تولید و صنعت ندارند فراهم می‌شود تا با سرمایه اندک، به تولید و ایجاد اشتغال بپردازند.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تاكنون 111 واحد كارگاهی در متراژهای 300، 500، 700 متر مربعی در شهرک و نواحی صنعتی احداث و به متقاضيان سرمايه‌گذاری واگذاری شده كه زمينه اشتغال يک هزار و 55 نفر را فراهم نموده است.

این مسئول تصريح كرد: در حال حاضر هفت واحد كارگاهی با سرمايه گذاری 200 ميليارد ريالی در شهرک صنعتی كاسپين دو «آبيک» احداث شده كه به زودی به متقاضيان واگذار خواهد شد همچنين 10 واحد کارگاهی به مساحت دو هزار و 700 متر مربع با سرمایه‌گذاری ۴۳۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی لیا با پيشرفت فيزيكی 30 درصدی در حال ايجاد شده كه تا سال آينده به متقاضيان واگذار می‌شود.

صفاری با اشاره به استقبال زياد متقاضيان از واحدهای كارگاهی خاطرنشان كرد: طراحی بيش از 20 واحد كارگاهی در شهرک‌های صنعتی ليا و خرمدشت به اتمام رسيده كه تا پايان سال با برگزاری فراخوان مزايده عمومی به سرمايه‌گذاران واگذار می‌گردد.

رئيس هيات مديره شركت شهرک‌های صنعتی استان در پايان گفت: اين شركت از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران استفاده كرده و در راستای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد توليد در کمترین زمان در راستای تسهیل‌گری و کم کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنعت‌گران تلاش كرده و تمامی امکانات را برای متقاضیان سرمایه‌گذاری فراهم نماييم.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان