۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین برپایی نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین از فردا
کد خبر: ۳۶۵۶۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۸ ساعت: ۱۰:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خبر داد:

برپایی نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین از فردا

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری چهاردمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی در محل دائمی این نمایشگاه خبر داد.

برپایی نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین از فردا

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، احمد خورگامی گفت: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و آبرسانی، صنایع تبدیلی، تجهیزات گلخانه‌ای، کود، بذر، سم و صنایع وابسته از ۹ تا ۱۲ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز برپا خواهد شد و کارشناسان، علاقمندان و فعالان عرصه‌های کشاورزی می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ الی ۲۰ از آن دیدن کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین یادآور شد: همچنین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در حوزه ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی از ۲۱ ال ۲۴ آذر ماه هم برگزار خواهد شد.

خوراگامی در پایان گفت: مشارکت‌کنندگان در قالب ۴۶ غرفه محصولات و تولیدات خود را در حوزه‌های تجهیزات گلخانه‌ای، استخر‌های کشاورزی، انواع سم و کود و ادوات کشاورزی، استخر‌های پلیمری، نهال، پهباد، سیستم‌های کنترل مرکزی آبیاری تحت فشار، پهپاد‌های سم‌پاش، محلول پاش، کودپاش و بذرپاش، نوارآبیاری قطره‌ای و... به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان