۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت کامل مطالبه گندمکاران قزوینی
کد خبر: ۳۶۵۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۸/۷ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ای استانداری قزوین خبر داد

پرداخت کامل مطالبه گندم‌کاران قزوینی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: دولت خود را موظف به حمایت از کشاورزان در طرح های خرید تضمینی می داند و در این زمینه کل تعهد دولت به مبلغ ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان به گندم‌کاران استان پرداخت شده است.

پرداخت کامل مطالبه گندمکاران قزوینی
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»؛ علی رحمانی اظهار کرد: با تلاش کشاورزان عزیز و تیم مدیریتی کشاورزی استان و همچنین پیگیری‌های مستمر فرمانداران و بخشداران در مجموع ۱۸۵ هزار تن گندم در استان قزوین خریداری شده است.

وی افزود: به‌رغم تغییر شرایط اقلیمی سال جاری و کاهش میزان بارندگی در سال ۱۴۰۲_۱۴۰۱ میزان خرید سال جاری نسبت به سال زراعی ۱۴۰۱ بیش از ۶درصد افزایش داشته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: دولت خود را موظف به حمایت از کشاورزان در طرح های خرید تضمینی می‌داند و در این زمینه کل تعهد دولت به مبلغ ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان به گندم‌کاران استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ای استانداری قزوین، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم ذخیره سازی کافی از مایحتاج عمومی است که در این زمینه استان قزوین تا سال زراعی ۱۴۰۳ به میزان کافی ذخیره گندم برای تولید نان و مصارف خانوار را دارد‌‌ و از این بابت نگرانی نخواهیم داشت.

انتهای خبر/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان