۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین صدور سند تفكيكی برای ۳۴۰۰ هكتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوين
کد خبر: ۳۶۵۵۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۶ ساعت: ۹:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خبر داد:

صدور سند تفكيكی برای ۳۴۰۰ هكتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوين

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: سند تفکیکی ۳۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آماده و قابل واگذاری به واحدهای بهره‌بردار می‌باشد.

صدور سند تفكيكی برای ۳۴۰۰ هكتار از اراضی شهرک‌های صنعتی قزوين
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان رضا صفاری اظهار کرد: يكی از مهمترين دغدغه سرمايه‌گذاران داخلی و خارجی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعيين تكليف اسناد تفكيكی است كه تاكنون برای بيش از سه هزار و 400 هكتار از اين اراضی سند تفكيكی صادر شده و اين شركت با تمام ظرفيت‌های خود به دنبال مستندسازی و رفع موانع دريافت سندهای مالكيت تفكيكی و تک برگی است تا با واگذاری آن به خود واحدهای توليدی، بهره‌بردار نسبت به تامين بخشی از نيازهای فعالان اقتصادی اقدام شود.

وی همچنين از صدور دو هزار و 665 فقره سند مالكيت تک‌برگی برای واحدهای توليدی، خدماتی، كارگاهی، تجاری و زيرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان خبر داد و تصريح كرد: واحدهای توليدی كه موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری می‌شوند و در صورت دارا بودن شرايط می‌توانند با مراجعه به دفتر شركت نسبت به دريافت سند تک برگی اقدام نمايند.

رئيس هيات مديره شركت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به مزيت اسناد تفكيكی گفت: تثبيت و امنيت سرمايه‌گذاران، اعمال ارزش واقعی واحدهای صنعتی و افزايش قدرت سرمايه در گردش آنها، صدور اسناد، نقل و انتقال و جذب شريک تجاری، مالكيت تفكيكی در جهت تسريع و تسهيل كار واحدهای صنعتی بهره‌بردار كه مشكلات بانكی در خصوص اخذ تسهيلات و ترهين محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسيار حائز اهميت است كه با اين اقدام مشكلات آنان حل خواهد شد.

صفاری يادآور شد: از چهار هزار و 680 هكتار اراضی در اختيار شركت شهرک‌های صنعتی استان، بالغ بر 4000 هكتار آن دارای سند مالكيت شش‌دانگ می‌باشد كه از حيث اخذ سند مالكيت در بين شركت‌های استانی رتبه برتر را دارا هستيم و مابقی اسناد مالكيت تا پايان سال جاری عملياتی خواهد شد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتي استان در پايان گفت: تاكنون برای 329 واحد توليدی بهره‌بردار سند تک‌برگی صادر شده و به آنها واگذار شد.

گفتنی است در حال حاضر تعداد دو هزار و 100 قرارداد با متقاضيان سرمايه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان منعقد شده كه از اين تعداد هزار واحد با سرمايه‌گذاری بيش از 60 هزار ميليارد ريال و اشتغالزايی بيش از 30 هزار نفر به بهره‌برداری رسيدند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان