۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین استحکام بنا در پروژه نهضت ملی مسکن جدی گرفته شود
کد خبر: ۳۶۵۴۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۱۵ ساعت: ۸:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین:

استحکام بنا در پروژه نهضت ملی مسکن جدی گرفته شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: اصلی‌ترین مسئله که باید مورد توجه مسئولان پروژه نهضت ملی مسکن قرار بگیرد، انتظام‌بخشی ناظرین است.

استحکام بنا در پروژه نهضت ملی مسکن جدی گرفته شود
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ مهدی رجحانی در جلسه شورای تامین مسکن استان، که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی، پیمانکاران پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان و مدیران بانکی در سالن جلسات بحران قزوین برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت نظارت بر ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: اصلی‌ترین مسئله که باید مورد توجه مسئولان پروژه قرار بگیرد، انتظام‌بخشی ناظرین است.

وی افزود: ناظرین باید به صورت مستمر از پروژه‌ها بازدید کنند و بر روند ساخت اشراف کامل داشته باشند، ناظرینی که در محل حاضر نمی‌شوند و نسبت به پروژه بی‌تفاوت هستند باید با آن‌ها برخورد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: استحکام بنا، استفاده از مصالح مقاوم و هزینه‌‌های واقعی از جمله مواردی است که ناظرین باید به طور جدی و کامل مورد توجه قرار دهند و اگر مسئله‌ای بود آن را به سرعت اطلاع دهند.

این مسئول عنوان کرد: تسهیلات و وام نهضت ملی مسکن نیز جزو مواردی است که باید مورد توجه مسئولین مرتبط قرار بگیرد، قسط‌های در نظر گرفته شده باید حتی‌المقدور طوری باشد که مردم توان پرداخت داشته باشند و تسهیلات به گونه‌ای باشد که هزینه‌های لازم را در حد امکان پوشش دهد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان