۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین اهدای زمین رایگان به ۳۴ خانوار بوئین‌زهرایی
کد خبر: ۳۶۵۳۹۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۸ ساعت: ۱۳:۲۱ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین صورت گرفت؛

اهدای زمین رایگان به ۳۴ خانوار بوئین‌زهرایی

همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرستان بوئین‌زهرا و اهدای زمین رایگان به ۳۴ خانوار این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین صورت گرفت.

اهدای زمین رایگان به ۳۴ خانوار بوئین‌زهرایی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ طی سفر یک روز مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین به شهرستان بوئین‌زهرا تعدادی از پروژه‌های عمرانی این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی، المان و میدان قنات، حفر و تجهیز چاه آب شرب شماره ۴ و بهسازی شبکه برق شهر سگزآباد از پروژه‌های افتتاح شده در این سفر با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ میلیارد تومان بود، همچنین رونمایی از آثار باستانی سه هزارساله شهر سگزآباد نیز در حاشیه این سفر صورت گرفت.

رجحانی در ادامه این سفر با حضور در شهر شال از محل احداث نخستین و بزرگترین پروژه عظیم شهرک تولید انرژی‌های تجدیدپذیر خورشیدی در کشور بازدید کرد.

گفتنی است شهرک انرژی خورشیدی در بخش شال به مساحت ۷۸۵ هكتار در مجاورت شهرک صنعتی شال با ظرفيت توليد برق ۴۰۰ مگاوات در حال احداث است.

رجحانی در ادامه ضمن بازدید از ناحیه صنعتی چرم‌سازی شهرستان بوئین‌زهرا، در جریان روند احداث گمرک مشتقات نفتی استان در این ناحیه قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین همچنین در این سفر یک روزه در آئین واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت شرکت کرد؛ در این مراسم به ۳۴ خانوار بوئین‌زهرایی در قالب طرح حمایت از جوانی جمعیت، زمین رایگان برای ساخت مسکن اهدا شد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان