۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین تخصیص وام ۳۶۵ میلیاردی کم‌بهره به دهیاری‌های قزوین
کد خبر: ۳۶۵۳۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۸ ساعت: ۱۳:۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین خبر داد:

تخصیص وام ۳۶۵ میلیاردی کم‌بهره به دهیاری‌های قزوین

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین از اختصاص ۳۶۵ میلیارد ریال وام کم‌بهره به دهیاری‌های استان قزوین خبر داد.

تخصیص وام ۳۶۵ میلیاردی کم‌بهره به دهیاری‌های قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی استانداری؛ لیلا غریب از اختصاص ۳۶۵ میلیارد ریال وام کم‌بهره به دهیاری‌های استان قزوین خبر داد.

وی تصریح کرد: این تسهیلات به منظور خرید ماشین آلات در نظر گرفته شده و تاکنون تعدادی ماشین‌آلات سنگین و سبک از این محل برای دهیاری‌های استان تأمین شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین افزود: طی سال جاری از محل پرداخت این تسهیلات، ۱۰ دهیاری استان صاحب ماشین‌آلات سنگین از جمله لودر، ایسوزو هشت تن، کامیون کمپرسی، حمل زباله مکانیزه و لودر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در پرداخت این تسهیلات محدودیتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تسهیلات براساس پیشنهاد دهیاری‌ها و دفاع بخشداران از طرح خرید ماشین آلات، به دهیاری‌ها اختصاص پیدا می‌کند، سایر طرح‌های درآمدزا نیز با حمایت دفتر روستایی از طریق کمیته ملی پیگیری و در صورت تقاضای دهیاری‌ها، امکان اختصاص مبالغ بالاتر به استان وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین یادآور شد: این اقدام گامی مهم در جهت خودکفایی و ایجاد درآمد برای دهیاری‌ها است، رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث می‌شود عملیات عمرانی روستایی در استان به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان