۲۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۷ دوشنبه

صبح قزوین تشکیل پرونده قضائی و تعقیب کیفری برای ناقضین قانون
کد خبر: ۳۶۵۳۶۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۶ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

سیزدهمین اطلاعیه کارگروه شرکت‌های خودرویی استان؛

تشکیل پرونده قضائی و تعقیب کیفری برای ناقضین قانون

کارگروه شرکت‌های خودرویی استان سیزدهمین اطلاعیه خود را در خصوص «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» صادر کرده و از تشکیل پرونده قضائی و تعقیب کیفری ناقضین قانون و مقررات خبر داد.

تشکیل پرونده قضائی و تعقیب کیفری برای ناقضین قانون
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، در این اطلاعیه آمده است: در جلسه روز گذشته «پنجم مهر» که برای پیگیری مطالبات مردم از «شرکت رضایت خودروی طراوت نوین» در تهران برگزار شد برای رفع موانع و محدودیت‌ها موضوعات مهمی مطرح گردید که نتایج آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

در همین راستا اوایل هفته آینده کارگروه جلسات هفتگی را با حضور نمایندگان سرمایه‌گذاران تشکیل خواهیم داد و نتیجه تصمیمات جلسه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

کارگروه همچنان بر پرهیز از تجمعات غیر قانونی تاکید داشته و ضمن استقبال از مطالبه‌گری معقول و خردمندانه متذکر می‌شود؛ برگزاری چنین تجمعاتی تاثیری در تسریع پرداخت مطالبات نخواهد داشت بلکه گاهی موجب تاخیر و اخلال در حقوق دیگران خواهد شد.

ضمناً تشکیل پرونده قضائی و تعقیب کیفری ناقضین قانون و مقررات در دستور کار قرار دارد و تاکنون 59 نفر از ناقضین قانون تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند.

همچنین کلیه اطلاعیه‌ها از طریق سامانه اطلاع‌رسانی کارگروه به نشانی https://edalatgostarqazvin.ir/ سایت دادگستری کل استان به نشانی dadgostari-qz.eadl.ir به اطلاع سرمایه گذاران خواهد رسید و شناسه کاربری@vosoolettelaat نیز در پیام‌رسان ایتا آماده دریافت پیام‌های مردمی می‌باشد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان