۲۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۸ سه شنبه

صبح قزوین سرقت ۱۶ میلیونی از مشتری با ترفند خرید اینترنتی
کد خبر: ۳۶۵۳۳۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۷/۴ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس فتا استان قزوین خبر داد:

سرقت ۱۶ میلیونی از مشتری با ترفند خرید اینترنتی

رئیس پلیس فتا استان قزوین از کشف پرونده برداشت غیرمجاز از حساب به ارزش ۱۶ میلیون تومان با ترفند خرید اشتراک اینترنتی خبر داد.

سرقت ۱۶ میلیونی از مشتری با ترفند خرید اینترنتی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی فراجای قزوین محمدعلی فرهودی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قزوین قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد، در یکی از کانال‌های تلگرامی قصد عضویت و خرید اشتراک اینترنتی داشته که از طریق لینک ارسال شده از سوی ادمین کانال وارد درگاه پرداخت بانکی شده و در نهایت مبلغ 16 میلیون تومان از حساب او به سرقت رفته است.

رئیس پلیس فتای استان افزود: اقدام سریع کارشناسان این پلیس منجر به مسدود شدن وجه سرقتی در درگاه مربوطه شد و پس از هماهنگی قضائی وجه مورد نظر به حساب شاکی عودت گردید.

فرهودی به کاربران هشدار داد: لازم است کاربران در مواجه با این قبیل موضوعات در فضای مجازی، هوشیار باشند و بررسی‌های لازم را در خصوص اصالت درگاه بانکی انجام داده و صحت ادعای طرف مقابل را نیز مورد سنجش قرار دهند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص موضوعات سایبری، از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان