۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تجمع بزرگ «امت رسول الله» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۵۱۱۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۱ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

با حضور هیات‌های مذهبی و مردم انقلابی؛

تجمع بزرگ «امت رسول الله» در قزوین برگزار می‌شود

در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، تجمع بزرگ امت رسول الله در استان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

تجمع بزرگ «امت رسول الله» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین؛ ابوالفضل طاهرخانی دبیر اجرای تجمع بزرگ «امت رسول الله» در استان قزوین از برگزاری این تجمع بزرگ با حضور هیات‌های مذهبی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مردم انقلابی، اصناف و نیرو‌های مسلح در استان قزوین خبر داد.

 طاهرخانی بیان کرد: این مراسم بزرگ، روز پنجشنبه مصادف با ۲۸ ماه صفر، رحلت پیامبر بزرگ اسلام و شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع)، برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این حرکت فرهنگی که شاهد حضور حداکثری مردم خواهیم بود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ حماسی و ولایت‌مداری استان قزوین ثبت خواهد شد.

دبیر اجرای تجمع بزرگ امت رسول الله در استان قزوین عنوان کرد: نتیجه اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف قابل لمس است و اقتداری که امروز در عرصه بین‌الملل حاکم شده برای همه مشهود است.

طاهرخانی تصریح کرد: دشمنان اسلام باید بدانند راه شهید سلیمانی، شهدای دفاع مقدس، شهدای بیداری، شهدای مدافع حرم و وطن ادامه دارد و یادشان در تمام دوران‌ها جاوید و زنده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری تجمع بزرگ امت رسول الله اضافه کرد: این مراسم بزرگ در روز پنجشنبه ۲۳ شهریورماه سال‌ جاری و با حضور گسترده مردم انقلابی و نیرو‌های مسلح برگزار می‌شود. 

طاهرخانی گفت: محل برگزاری مراسم از میدان میرعماد به سمت خیابان سپه می‌باشد که با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است تجمع بزرگ امت رسول الله، در همه شهر‌های استان قزوین و با حضور مردم انقلابی و ولایی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان