۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی ‌نهضت ملی مسکن در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۵۱۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۲۱ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قزوین خبر داد:

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی ‌نهضت ملی مسکن در استان قزوین

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قزوین گفت: در پی افتتاح ۴۶۰ فقره از واحدهای نهضت ملی مسکن استان در سال جاری، ۲۰۰ واحد دیگر نیز افتتاح و آماده تحویل به متقاضیان است.

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی ‌نهضت ملی مسکن در استان قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی ستاد فرمان اجرایی امام(ره) قزوین علی ابراهیمی گفت: تعداد کل پروژه‌های درحال احداث تحت عنوان نهضت ملی مسکن که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجراست، هزار و 282 واحد بوده که در شهر مهرگان واقع شده است.

وی افزود: در اردیبهشت ماه امسال ۴۶۰ فقره از این واحدها افتتاح شد و 200 واحد دیگر هم در 20 شهریورماه افتتاح شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قزوین بیان کرد: به طور کلی، تعداد کل پروژه‌هایی که روز گذشته در کشور افتتاح شد هزار و 287 واحد بوده که ۲۰۰ فقره‌ این واحدها سهم استان قزوین است و کل پروژه استان در زمینی با مساحت بالغ‌بر ۲۲ هکتار در حال انجام و تکمیل می‌باشد.

ابراهیمی در ادامه گفت: کل مبلغ احداث هر یک از این واحد ها ۸۴۵ میلیون الی ۸۵۰ میلیون تومان بوده که در حدود ۴۲ درصد از این قیمت‌ها وام بوده و مابقی، آورده‌ متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) قزوین بیان کرد: در ساخت این واحدها، معماری ایرانی-اسلامی و محله ‌محور مد نظر ستاد اجرایی بوده و به همین علت هر یک از این ساختمان‌ها به صورت دو طبقه و یک حیاطه می‌باشند که در حال حاضر سومین سال ساخت این پروژه‌ها سپری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا آخر سال بخش عمده‌ای از آنها آماده شده و به دست متقاضیان برسد.

وی در پایان افزود: تمامی این اقدامات توسط شرکت توسعه‌گری عمران ستاد اجرایی در حال انجام بوده و ثبت‌نام و کلیه اقدامات این واحدها توسط ادارات کل راه‌وشهرسازی در کشور انجام شده است.

این مسئول یادآور شد: در اوایل شروع این پروژه‌ها، سایتی برای ثبت‌نام در نظر گرفته شد و متقاضیان این طرح، ثبت‌نام خود را انجام دادند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان