۲۲/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۲ چهارشنبه

صبح قزوین دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف سلاح سرد در ضیاءآباد
کد خبر: ۳۶۵۰۸۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۱۹ ساعت: ۱۰:۱۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه قضائی ضیاءآباد خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف سلاح سرد در ضیاءآباد

رئیس حوزه قضائی ضیاءآباد از دستگیری یک سارق حرفه‌ای که در شهرستان‌های همجوار اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف سلاح سرد در ضیاءآباد
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان قزوین روح‌اله اکبری اظهار کرد: یک سارق حرفه‌ای که چندین فقره سرقت و ضرب‌و‌شتم در پرونده خود داشت، با تلاش ماموران نیروی انتظامی در حین فرار در ارتفاعات روستای جرندق دستگیر و روانه زندان شد.

رئیس حوزه قضایی ضیاءآباد ضمن تقدیر از تلاش کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی به ویژه ماموران مستقر در حوزه قضایی ضیاءآباد تصریح کرد: هنگام دستگیری این سارق، تعدادی سلاح سرد نیز از متهم کشف گردید.

وی ادامه داد: متهم در شهرستان ابهر، قزوین، تاکستان و برخی از مناطق نسبت به سرقت از منازل، سرقت خودرو و جرائم متعدد سرقت اقدام نموده و در حال حاضر نیز به دلیل محکومیت سرقت‌های صورت گرفته در شهرستان قزوین در زندان مرکزی قزوین به سر می‌برد.

اکبری اضافه کرد: به دلیل سرقت خودرو سواری یک شهروند ابهری برای این سارق قرار وثیقه صادر شده و خودرو نیز به صورت اوراقی کشف شده است.

این مسئول در پایان با هشدار به مخلان امنیت گفت: دستگاه قضائی در مقابله با افرادی که نظم و آرامش مردم منطقه را بر هم می‌زنند بدون اغماض و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان