۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین ثبت رایگان املاک در سامانه کدرهگیری
کد خبر: ۳۶۴۹۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۹ ساعت: ۱۰:۳۱ ↗ لینک کوتاه

 مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد:

ثبت رایگان املاک در سامانه کدرهگیری

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مردم می‌توانند با ورود به سامانه کد رهگیری به صورت رایگان نسبت به ثبت املاک خود اقدام کنند.

ثبت رایگان املاک در سامانه کدرهگیری
به گزارش حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ علی هاشمی مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در چهارمین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین بعد از شعار رئیس جمهور در تامین مسکن حمایتی که از استان‌های پیش‌رو در تامین مسکن در کشور می باشیم، در این گشت توانسته است اقدامات مهمی را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: فاز دوم کار کنترل بازار املاک اگر جدی گرفته شود اتفاقات خوبی خواهد افتاد و شاهد کاهش قیمت در حوزه مسکن خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: با این ساماندهی و کنترل بازار نیاز به ساخت مسکن نیست و همین مقدار ساخت و ساز اگر در اختیار مردم قرار بگیرد کفایت می‌کند.

 وی در ادامه اضافه کرد: هدف ما در این کار گروه کنترل قیمت و نظارت دقیق بر روی بازار املاک و شناسایی خانه های خالی می‌باشد و جلوگیری از ایجاد هیجان‌های کاذب در مسکن خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان گفت: مردم می‌توانند با ورود به سامانه کد رهگیری به صورت رایگان نسبت به ثبت املاک خود اقدام کنند.

انتهای خبر/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان