۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین رگبار و رعدوبرق در قزوین پیش‌بینی می‌شود
کد خبر: ۳۶۴۹۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۶/۸ ساعت: ۱۳:۴۳ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین:

رگبار و رعدوبرق در قزوین پیش‌بینی می‌شود

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: در ساعات بعد از ظهر امروز با توجه به عبور امواج تراز میانی جو، در پاره‌ای از مناطق استان افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.

رگبار و رعدوبرق در قزوین پیش‌بینی می‌شود
ندا مشاطان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ درباره آخرین وضعیت آب‌وهوای استان قزوین اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد که برای امروز و فردا با توجه به نفوذ زبانه‌های پرفشار، وزش بادهای شمالی را در سطح استان خواهیم داشت.
 
وی افزود: در ساعات بعدازظهر امروز با توجه به عبور امواج تراز میانی جو، در پاره‌ای از مناطق استان افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید را پیش‌بینی می‌کنیم.
 
کارشناس هواشناسی استان قزوین بیان کرد: به لحاظ دمایی برای امروز و فردا کاهش نسبی دما و برای روزهای جمعه و شنبه با توجه به وضعیت جوی نسبتا پایدار، افزایش نسبی دما را پیش رو خواهیم داشت.
 
مشاطان عنوان کرد: کمترین دما صبح امروز از ایستگاه آوج با ۱۱ درجه سانتیگراد و بیشترین دما ظهر روز گذشته در گرمترین ساعات از ایستگاه رازمیان با ۳۹ درجه گزارش شده و دمای شهر قزوین هم بین ۱۷ و ۳۵ درجه در نوسان بوده است.
 
انتهای خبر/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان