۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین کشف پاتوق فساد در جاده سلامت قزوین
کد خبر: ۳۶۴۸۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۳۱ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی صورت گرفت؛

کشف پاتوق فساد در جاده سلامت قزوین

در ادامه طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی توسط دادستانی مرکز استان و با حضور نماینده دادستان نسبت به کشف پاتوق فساد در یکی از کافه‌های مستقر در جاده سلامت اقدام شد.

کشف پاتوق فساد در جاده سلامت قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ به نقل از روابط‌عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ در ادامه طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی توسط دادستانی مرکز استان و با حضور نماینده دادستان نسبت به کشف پاتوق فساد در یکی از کافه‌های مستقر در جاده سلامت اقدام شد.

متأسفانه مالک این کافه با نصب تابلوی نمازخانه بر روی درب یکی از اتاق‌ها، این کافه را به مرکز فساد و فحشا تبدیل نموده و همچنین طبق اعتراف متهم از سال‌ها پیش این مکان جهت سرو مشروبات و اسکان جهت ارتکاب جرم مورد استفاده قرار می‌گرفته و متهم این مکان را با دریافت مبالغ هنگفت در اختیار افراد مجرم قرار می‌داده است.

ارائه قلیان و عرضه غذا پوششی برای اقدامات شنیع وی بوده و از دیگر اتهامات وی اقدام تهدیدآمیز علیه بهداشت عمومی و تخلفات بهداشتی و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد می‌باشد.

با عنایت به بررسی‌های میدانی انجام شده و کشف مشروبات الکلی و سلاح سرد «شمشیر» از این مکان؛ بدواً نسبت به دستگیری متهم و همچنین برابر با مقررات و قوانین دستور پلمب با طی تشریفات قانونی به اداره اماکن صادر شد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان