۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین ارائه ۳ هزار خدمت رایگان توسط جامعه پزشکی قزوین در مناطق محروم
کد خبر: ۳۶۴۵۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۵/۱۵ ساعت: ۱۴:۱۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین خبر داد:

ارائه ۳ هزار خدمت رایگان توسط جامعه پزشکی قزوین در مناطق محروم

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در مدت فعالیت خود بیش از ۱۲ میلیارد ریال خدمات درمانی و دارویی به مستعدین خدمت ارائه دادند.

ارائه ۳ هزار خدمت رایگان توسط جامعه پزشکی قزوین در مناطق محروم
ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار کرد: گروه‌های جهادی «شکوفه سیب و بدون مرز» بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همزمان با فرا رسیدن دهه دوم محرم از ۷ تا ۱۲ مردادماه، به مردم دهستان چوقور از بخش طارم سفلی خدمات تخصصی ارائه ‌دادند.

وی افزود: در این کاروان جهادی نزدیک به ۱۰۰ نفر جهادگر متخصص از رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، فوریت پزشکی، مامایی، علوم آزمایشگاهی، پرستاری، روانشناسی و بهداشت محیط و خطرسنجی حضور داشتند.

بیش از ۱۲۰میلیارد ریال خدمت دارویی و درمانی به مردم مناطق محروم ارائه شد

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین تصریح کرد: این کاروان جهادی در مدت فعالیت خود بیش از ۱۲ میلیارد ریال خدمات درمانی و دارویی به مستعدین خدمت در ۱۸ روستای دهستان چوقور از مناطق طارم سفلی ارائه دادند.

وی عنوان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان حدود یک هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت مناطق روستایی یاد شده را تحت پوشش خدمات درمانی خود قرار دادند.

محمدی خاطرنشان کرد: حدود سه هزار خدمات درمانی توسط پزشکان متخصص گروه‌های جهادی به مراجعه کنندگان ارائه شد.

وی با اشاره به اهمیت بازدید مسئولان از درمانگاه جهادی بسیج دانشجویی گفت: حضور مسئولان در منطقه و مشاهده فعالیت جهادگران از نزدیک به لحاظ مادی و معنوی بسیار تاثیرگذار است و موجب ارتقاء کیفیت یا افزایش خدمات به مراجعه‌کنندگان می‌شود.

ارتقاء سطح خدمات به مناطق محروم با حضور نیروهای جهادی

این مسئول اضافه کرد: به طور مثال مسئولان در بازدید از درمانگاه جهادی متوجه نیاز جهادگران به دستگاه رادیوگرافی یا یکسری دیگر از لوازم و تجهیزات دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مراجعان شدند که پای کار آمده و با پیگیری آنان زمینه تهیه و تکمیل تجهیزات مورد نیاز فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور دانشجویان جوان، پزشکان و متخصصان عرصه‌های مختلف در مناطق محروم هم تاثیرات بسیار زیادی در تغییر بینش آنان به هنگام عهده‌دار شدن مسئولیت خواهد شد؛ چراکه از نزدیک مشکلات و محرومیت‌ها را حس کرده و دغدغه‌مندانه برای برطرف کردن موانع و کمبودها تلاش خواهند کرد.

محمدی در پایان گفت: مدیری که کار جهادی کرده باشد بهتر از سایرین از مشکلات مردم محروم در حوزه درمان، بهداشت و پزشکی آگاه بوده و در تصمیم گیری‌ها به شکل شایسته‌ای اقدام می‌کند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان