۱۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۱ دوشنبه

صبح قزوین آگهی مناقصه عمومی دهیاری کندر
کد خبر: ۳۶۴۳۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۴/۲۰ ساعت: ۱۲:۳۲ ↗ لینک کوتاه

آگهی مناقصه عمومی دهیاری کندر

     دهیاری  کندر  در نظر دارد به استناد بند ۱ صورتجلسه شماره ۱۸/۴۰۲ مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۲ شورای اسلامی روستای کندر  تاییدیه کمیته انطباق مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۲ اجرای عملیات عمرانی مشروحه زیر را ازطریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط حقوقی دارای صلاحیت و گواهینامه پیمانکاری در رشته ابنیه یا راه و باند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت واگذار نماید.

آگهی مناقصه عمومی دهیاری کندر

آگهی مناقصه عمومی(نوبت اول)

     دهیاری  کندر  در نظر دارد به استناد بند 1 صورتجلسه شماره 18/402 مورخ 17/03/1402 شورای اسلامی روستای کندر  تاییدیه کمیته انطباق مورخ 05/04/1402 اجرای عملیات عمرانی مشروحه زیر را ازطریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط حقوقی دارای صلاحیت و گواهینامه پیمانکاری در رشته ابنیه یا راه و باند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت واگذار نماید.

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه(ریال)

مبلغ اعتبار پروژه(ریال)

مدت پروژه

میزان پروژه

عنوان پروژه

536.285.159

10.725.703.164

60 روز

470 متر

تهیه مصالح و اجرای جدولگذاری نهر

 

1100 متر

تهیه مصالح و اجرای جدولگذاری تک

100 متر

تهیه مصالح و اجرای جدولگذاری کانیو کنار

250 متر مکعب

تهیه مصالح و اجرای توونان

100 متر

تخریب جدول نهر

لذا متقاضیان می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۲۱۰۲۹۰۸۰۰۰۰۰۱ به شرح ذیل اقدام نمایند :

1 کلیه مراحل بارگذاری اسناد مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه ستاد الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گر در صورت عدم عضویت قبلی ،مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.

2-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: روز سه شنبه مورخ 20/04/1402 ساعت:8:00 می باشد.

3-آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه: روز شنبه مورخ 31/04/1402 ساعت 19:00 می باشد.

4-آخرین مهلت ارائه پیشنهاد در سامانه: روز پنج  شنبه مورخ 12/05/1402 ساعت 12:30 می باشد.

5-آخرین مهلت تسلیم اصل ضمانتنامه : روز پنج شنبه مورخ 12/05/1402 ساعت 12:30 می باشد.

6- مبلغ خرید اسناد مناقصه:واریز مبلغ  800.0000 ریال به شماره حساب 56810021742413.02  نزد پست بانک شعبه تاکستان به نام دهیاری کندر  . شناسه ملی دهیاری کندر 14003459671

7-زمان بازگشایی پاکت ها: روز شنبه مورخ 14/05/1402 ساعت 11:00 می باشد .

8-آدرس جهت تحویل پاکت ها: تاکستان- خ امام خمینی(ره) -فلکه 15 خرداد- پشت ساختمان فرمانداری ساختمان بخشداری مرکزی-واحد مالی دهیاریها

5- دهیاری در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادات مختار است و در صورتی که برنده مناقصه در دهیاری های بخش پروژه در حال اجرا یا نیمه تمام یا شروع به کار داشته باشد دهیاری در رد پیشنهاد وی مختار است.

6-در صورتی که برندگان اول و دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آن ها به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.

6-شرکت در مناقصه به منزله قبول شروط و تکالیف آیین نامه دهیاری ها می باشد.

7-هزینه اگهی و سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد.

8-سایر شرایط مالی و فنی در اسناد(سامانه ستاد) مناقصه درج گردیده است.

نوبت اول: سه شنبه مورخ 20/04/1402                                  دهیاری کندر                                             نوبت دوم: سه شنبه مورخ 27/04/1402

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان