دهیاری کندر در نظر دارد به استناد بند ۱ صورتجلسه شماره ۱۸/۴۰۲ مورخ ۱۷/۰۳/۱۴۰۲ شورای اسلامی روستای کندر تاییدیه کمیته انطباق مورخ ۰۵/۰۴/۱۴۰۲ اجرای عملیات عمرانی مشروحه زیر را ازطریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط حقوقی دارای صلاحیت و گواهینامه پیمانکاری در رشته ابنیه یا راه و باند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت واگذار نماید.
آگهی مناقصه عمومی(نوبت اول)
دهیاری کندر در نظر دارد به استناد بند 1 صورتجلسه شماره 18/402 مورخ 17/03/1402 شورای اسلامی روستای کندر تاییدیه کمیته انطباق مورخ 05/04/1402 اجرای عملیات عمرانی مشروحه زیر را ازطریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط حقوقی دارای صلاحیت و گواهینامه پیمانکاری در رشته ابنیه یا راه و باند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت واگذار نماید.
مبلغ سپرده شرکت در مناقصه(ریال) |
مبلغ اعتبار پروژه(ریال) |
مدت پروژه |
میزان پروژه |
عنوان پروژه |
536.285.159 |
10.725.703.164 |
60 روز |
470 متر |
تهیه مصالح و اجرای جدولگذاری نهر |
|
1100 متر |
تهیه مصالح و اجرای جدولگذاری تک |
||
100 متر |
تهیه مصالح و اجرای جدولگذاری کانیو کنار |
|||
250 متر مکعب |
تهیه مصالح و اجرای توونان |
|||
100 متر |
تخریب جدول نهر |
لذا متقاضیان می توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت به شماره فراخوان ۲۰۰۲۱۰۲۹۰۸۰۰۰۰۰۱ به شرح ذیل اقدام نمایند :
1 –کلیه مراحل بارگذاری اسناد مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه ستاد الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گر در صورت عدم عضویت قبلی ،مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.
2-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: روز سه شنبه مورخ 20/04/1402 ساعت:8:00 می باشد.
3-آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه: روز شنبه مورخ 31/04/1402 ساعت 19:00 می باشد.
4-آخرین مهلت ارائه پیشنهاد در سامانه: روز پنج شنبه مورخ 12/05/1402 ساعت 12:30 می باشد.
5-آخرین مهلت تسلیم اصل ضمانتنامه : روز پنج شنبه مورخ 12/05/1402 ساعت 12:30 می باشد.
6- مبلغ خرید اسناد مناقصه:واریز مبلغ 800.0000 ریال به شماره حساب 56810021742413.02 نزد پست بانک شعبه تاکستان به نام دهیاری کندر . شناسه ملی دهیاری کندر 14003459671
7-زمان بازگشایی پاکت ها: روز شنبه مورخ 14/05/1402 ساعت 11:00 می باشد .
8-آدرس جهت تحویل پاکت ها: تاکستان- خ امام خمینی(ره) -فلکه 15 خرداد- پشت ساختمان فرمانداری –ساختمان بخشداری مرکزی-واحد مالی دهیاریها
5- دهیاری در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادات مختار است و در صورتی که برنده مناقصه در دهیاری های بخش پروژه در حال اجرا یا نیمه تمام یا شروع به کار داشته باشد دهیاری در رد پیشنهاد وی مختار است.
6-در صورتی که برندگان اول و دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نگردند سپرده آن ها به نفع دهیاری ضبط خواهد شد.
6-شرکت در مناقصه به منزله قبول شروط و تکالیف آیین نامه دهیاری ها می باشد.
7-هزینه اگهی و سامانه ستاد به عهده برنده مناقصه می باشد.
8-سایر شرایط مالی و فنی در اسناد(سامانه ستاد) مناقصه درج گردیده است.
نوبت اول: سه شنبه مورخ 20/04/1402 دهیاری کندر نوبت دوم: سه شنبه مورخ 27/04/1402
دیدگاه ها