۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین دادگاه بدوی متهم پرونده «تاج خودرو» برگزار شد
کد خبر: ۳۶۳۶۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۲۲ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

دادگاه بدوی متهم پرونده «تاج خودرو» برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اولین جلسه دادگاه بدوی متهم پرونده تاج خودرو در شعبه ۱۰۵ دادگاه های کیفری دو قزوین به ریاست قاضی احمدی برگزار شد.

دادگاه بدوی متهم پرونده «تاج خودرو» برگزار شد
علی شعبانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: حسب شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت از طریق پیش فروش خودرو؛ پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهم موصوف تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شد.

وی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی در داسرا، کیفرخواست مدیرعامل این شرکت به اتهام كلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی از طريق پیش فروش غیرقانونی خودرو صادر و پرونده جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه های کیفری دو قزوین ارسال شد.


مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: این پرونده 663 شاکی دارد و جلسه رسیدگی به اتهامات مذکور طی پنج روز متوالی با حضور متهم، شکات و وکلاء طرفین برگزار می شود و این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در این پرونده صرفاً مدیرعامل شرکت «تاج خودرو» با کلاهبرداری حدود 150 میلیارد تومان به عنوان متهم حضور دارد و قاضی رسیدگی کننده پس از اخذ اظهارت شکات و دفاعیات متهم درخصوص برگزاری جلسات رسیدگی مجدد و یا صدور حکم قضایی تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان