۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین آزمایش موشک فاتح لرزه سنگینی بر اندام دشمنان انداخت
کد خبر: ۳۶۳۶۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۹ ساعت: ۲۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

محورهای اصلی خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های قزوین؛

آزمایش موشک فاتح لرزه سنگینی بر اندام دشمنان انداخت

ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین طی این هفته در خطبه‌های نماز جمعه ضمن پرداختن به آثار منفی حاصل از بی توجهی به مسئله حجاب به قدرت و تاثیر خبر راه‌اندازی موشک فاتح در جهان اشاره کردند.

آزمایش موشک فاتح لرزه سنگینی بر اندام دشمنان انداخت
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ ائمه جمعه شهرستان‌های استان قزوین طی این هفته در خطبه‌های نماز جمعه ضمن پرداختن به آثار منفی حاصل از بی توجهی به مسئله حجاب به قدرت و تاثیر خبر راه‌اندازی موشک فاتح در جهان اشاره کردند.
 
حجت‌الاسلام علی اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به مناسبت شهادت آیت الله سعیدی اظهار کرد: این عالم ربانی پیش از انقلاب در سال ۱۳۴۹ زیر شکنجه ساواک انحصاری به شدت شکنجه و به شهادت رسید ما در تاکستان افتخار داریم که در همان ایام شهادت یکی از خیابان‌های شهرستان را به نام این شهید بزرگوار اختصاص دادیم.
 
وی با اشاره به مناسبت روز زیارت خاصه حضرت امام رضا (ره) در ۲۴ ذی القعده افزود: برخی از مراجع تقلید تصریح کردند زیارت ارضا بر زیارت امام حسین (ص) کربلا افضل‌تر است چه بسا که امام رضا(ع) با دحوالارض ارتباط عمیقی دارد.
 
امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: طی روزهای اخیر سرباز ۲۳ ساله به نام محمد سلاح ابراهیم با کلاشینکف در مرز بین مصر و فلسطین اشغالی در کمین نیروهای مجرم اسرائیل قرار گرفته و سه نفر را به درک واصل می‌کند؛ این اتفاق نشان می‌دهد که این جوان آنقدر به هدف خود باور داشته که به تنهایی چند کیلومتر راه ناهموار را پیاده طی می‌کند تا به اهدافش برسد و ظالمین را به زانو درآورد.
 
حجت‌الاسلام اسلامی ادامه داد: اگر نیروهای حزب‌الله مقداری تقویت شوند قطعا شاهد تارو‌مار اسرائیل خواهیم بود و پیش‌بینی مقام‌معظم رهبری به کرسی خواهد نشست.
 
وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر شاهد رونمایی تسلیحات دفاعی سپاه پاسداران به ویژه رونمایی از موشک فتاح بودیم که موجب افتخار کشور بود.
 
امام جمعه شهرستان تاکستان اذعان کرد: کارشناسان صهیونیستی اعتراف کردند که ایران با این موشک خواب را از اسرائیل را ربود و اسراییل نمی‌تواند در مقابل این موشک‌ها کاری انجام دهد. 
 
وی اذعان کرد: این گنبد آهنین خیالی بیش نیست، امیدواریم حزب‌الله، مقاومت و نیروهای مردمی هر چه زودتر تصمیم‌گیری کرده و رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را ساقط کنند .
 
حجت‌الاسلام اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: از مردم شهرستان تاکستان خواهشمندم که با رای فروشی آینده این شهرستان را حیف نکنید چه بسا که خرید رای یعنی جنایت بر بشریت. 
 
امام جمعه شهرستان تاکستان اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من راجع به انتخابات طرح‌های خود را ارائه می‌دهم ما منتظر هستیم حضرت آقا با روشنگری و تبیین حقایق را بیان کنند.
 
وی تاکید کرد:مجلس مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی است نباید با پول ساخته شود چرا که در آن صورت نباید از این نهاد انتظار خاصی داشت؛ اگر ما به رای به عنوان یک تجارت بنگریم در واقع به خیر و صلاح مردم بی توجهی کردیم.
 
وی در پایان خطاب به مردم و مسئولین گفت: مردم نباید با خرید و فروش رای به انقلاب و انتخابات ضربه بزنند و مسئولین هم باید مراقبت کنند تا در حوزه‌های انتخابی رای خرید و فروش نشود تا انقلاب سالم به دست آیندگان برسد.
 
تغییر ساعت کاری ادارات نیاز به بازنگری دارد
 
 حجت‌الاسلام رضوانی امام جمعه شهرستان بوئین زهرا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته محیط زیست اظهار کرد: سلامت محیط زیست، پیوندی تنگاتنگ با حیات سالم جامعه دارد و همگان در تامین فضای سالم و محیط زیست مناسب و حفظ آن وظیفه دارند.
 
وی افزود: رونمائی از ابر موشک هایپر سونیک فتاح، افتخاری برای کشور و عاملی برای ایجاد رعب وحشت در دل دشمنان بویژه صهیونیست‌ها بود.
 
امام جمعه شهرستان بوئین‌‌زهرا بیان کرد: تغییر ساعت کاری ادارات، علی‌رغم آنکه آثار خوبی را در پی داشت اما به صورت شتابزده انجام شد و در برخی موارد دارای ایرادات و اشکالاتی نیز بود که لازم است به آن‌ها رسیدگی شود.
 
حجت‌الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: انجام توافقات بین ایران و عربستان و همچنین زمزمه عادی سازی روابط با مصر می‌تواند موجب افزایش قدرت تاثیر ایران در جامعه جهانی شود.
 
وی در پایان گفت: رای مثبت ۵۴ عضو گروه بین المللی به ایران برای عضویت در ۲ نهاد سازمان ملل و همچنین انتخاب ایران به عنوان نائب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل به معنی عدم پیروی کشورها از سیاست‌های منزوی آمریکا می‌باشد.
 
آزمایش موشک فاتح، لرزه سنگینی بر اندام دشمنان انداخت
 
حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه آوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به مسئله حجاب اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای به حجاب اهمیت داده نشود از نظر فردی و اجتماعی دچار آسیب خواهد شد.
 
وی به آثار منفی بی توجهی به مسئله حجاب پرداخت و افزود: از اثرات رعایت نکردن آن افزایش طلاق است که این امر بی‌بند و باری‌ها را به دنبال دارد و فرد را دچار وسوسه‌های شیطان و اسیر شیطان کرده و بدبختی‌ها و سختی‌ها به سراغش خواهد آمد.
 
امام جمعه شهرستان آوج تصریح کرد:حجاب یک تکلیف الهی است و بر خلاف نظر دشمنان این فقط برنامه نظام جمهوری اسلامی ایران نیست، بلکه یک دستور دینی است؛ رعایت نکردنش رزق روزی انسان را کم می کند و دامنه رحمت الهی را تنگ‌تر می‌سازد؛ اگر آثار و برکاتش برای مخاطبان بیان شود مسلماً افراد به آن عمل نموده و رعایت خواهند کرد.
 
حجت‌الاسلام موسوی ابراز کرد: با حمایت از صنایع دستی و کوچک بخشی از مشکلات جامعه حل خواهد شد بنابراین لازم است به این امر توجه ویژه‌ای شود.
 
خطیب جمعه آوج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت حضرت امام (ره) یادآور شد: هر کس در راستای ضعف ایمان مردم حرکت کند به دشمنان اسلام و انسانیت کمک کرده است. 
 
وی با اشاره به موفقیت‌های کشور ابراز کرد: آزمایش موشک فاتح، لرزه سنگینی بر اندام دشمنان انداخت و پیشرفت کشور ما باعث شده که کشورهای منطقه که به آمریکا تکیه کرده بودند دریافتند که باید با ایران رابطه داشته باشند، چرا که غربی‌ها به دنبال منافع خود هستند و هیچ خیر و برکتی برای این کشورها ندارند؛ مانند عراق، عربستان، افغانستان و سایر کشورها که آمریکا در آنها حضور دارند روی صلح و آرامش را ندیده‌اند.
 
 حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به موضوع امید و امیدآفرینی بیان کرد: کسی که تخم یاس و ناامیدی بکارد در مسیر دشمن حرکت می‌کند و به اهداف دشمن کمک می‌نماید؛ امام راحل در کشور ما «امید و ما می‌توانیم» را نهادینه کرد لذا با تلاش و تکیه بر خداوند تمام سختی‌ها و مشکلات برطرف خواهند شد؛ باید بدانیم کشور های به ظاهر قدرتمند خوی و خصلت درندگی دارند و این خوی در وجود آنها خواهد بود و هیچ وقت به فکر رشد و ترقی سایر کشورها نخواهند بود.
 
وی در پایان گفت: دشمنان می‌دانند که جرات ندارند با ایران روبرو شوند و بارها از جمله هشت سال دفاع مقدس خود را آزموده‌اند؛ هرجا عقب مانده‌ایم دقت عمل نداشته‌ایم مانند خودرو که باید مانند امور نظامی از قبیل موشک و پهپاد و قایق‌های تندرو و غیر عمل نماییم.
 
لزوم جدیت بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات زیست محیطی دشت‌الله آباد و پیغمبرکوه 
 
حجت‌الاسلام صمد رمضانی امام جمعه موقت شهرستان آبیک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: اگر در جامعه تقوا حاکم باشد بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد. 
 
وی با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده گفت:خداوند در قرآن فرموده که در آینده افرادی خواهند آمد که دارای ایمان قوی هستند و به خداوند عشق می‌ورزند و جز به رضایت خداوند متعال فکر نمی کنند و پیامبر اعظم(ص) درباره آنان فرموده‌اند که اینان از طایفه سلمان هستند که همان ایرانیان می‌باشند.
 
حجت‌الاسلام رمضانی ادامه داد؛ رویش‌های انقلاب هیچگاه متوقف نشده که یکی از نمونه‌های آن شهید حاج قاسم سلیمانی بود که محور مقاومت را ایجاد و کمر داعش را شکست و دیگری شیخ زکزاکی در نیجریه که میلیونها نفر را مسلمان کرد و دیگری حزب الله لبنان که همچون کوه مقابل اسرائیل جنایتکار ایستادگی می‌کند.
 
امام جمعه موقت آبیک با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: امام خمینی(ره) نه تنها از سرآمدان کشور است، بلکه از سرآمدان تاریخ است و سرآمدان تاریخ حذف شدنی و تحریف شدنی نیستند. 
 
وی همچنین به ۳ تحولی که امام در کسور، امت اسلامی و جهان ایجاد کرد اشاره و تاکید کرد: امام (ره) با ایمان و امید توانست این تحولات را رقم بزند و این در حالی است که امید امام ناشی از ایمان او بود و ایمان حضرت امام(ره) امید آفرین بود. 
 
رمضانی در ادامه گفت: اقدامات دولت را که مشاهده می کنیم و اکنون در آذربایجان شرقی که رئیس جمهور بعد از یکسال به این منطقه سفر کرده و وعده‌های سال پیش یکی پس از دیگری محقق شده، امید آفرین است.
 
امام جمعه موقت آبیک در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بی حجابی اشاره کرد و گفت: مردم با ایمان و شهیدپرور شهرستان آبیک نمی توانند مساله بی‌حجابی و برهنگی را تحمل کنند، و این در حالی است که دشمن با استفاده از این مساله و تاثیر گذاری به جوانان به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران و لازم است خانواده‌ها بیشتر مراقب باشند .
 
لزوم تشکیل قرارگاه رفع مشکلات مساجد، امور فرهنگی و هیئات مذهبی 
 
وی در ادامه ضمن تبریک هفته محیط زیست با اشاره به بازدید استاندار از دشت الله‌آباد ابراز کرد: بر اساس نظر کارشناسان زیست محیطی، دشت الله‌آباد از مهمترین کانون‌های تولید گرد و غبار و آلایندگی منطقه می‌باشد و پیغمبرکوه تنها تنفسگاه شهرستان است لذا از استاندار، فرماندار و مسئولان استانی و شهرستانی می.خواهیم با جدیت بیشتر از قبل به مطالبات مردم برای رفع مشکلات زیست محیطی توجه و اقدام شایسته داشته باشند. 
 
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار جدید شهرستان آبیک گفت: با توجه به اینکه ماه محرم نزدیک است، امیدواریم فرماندار جدید شهرستان هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل قرارگاهی که وعده دادند، جهت رفع مشکلات مساجد، امور فرهنگی دینی و هیئات مذهبی شهرستان اقدام نمایند.
 
انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان