۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین درخشش دانش آموز قزوینی در پویش «هیس طوری»
کد خبر: ۳۶۳۶۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۸ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

درخشش دانش آموز قزوینی در پویش «هیس طوری»

زهرا حسنی دانش آموز قزوینی در مسابقه کتابخوانی هیس طوری در بخش پسند (لایک) عنوان نخست را کسب کرد.

درخشش دانش آموز قزوینی در پویش «هیس طوری»

به گزارش سرویس دانشگاه صبح قزوین ؛ نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از شرکت چهار هزار دانش آموز استان در پویش هیس طوری خبر داد و گفت: زهرا حسنی دانش آموز قزوینی در مسابقه کتابخوانی هیس طوری در بخش پسند (لایک) عنوان نخست را کسب کرد.

سیاهکالی مرادی افزود: پویش هیس طوری با هدف تقویت مطالعه و کنشگری نوجوانان در برابر سرگذشت جهان و تاریخ استعمار در حال برگزاری است و با استقبال خوبی از طرف جامعه هدف این پویش رو به رو شده است.

این مسوول یاد آور شد: این بازی مسابقه در راستای لبیک توصیه مقام معظم رهبریبه مطالعه کتاب۱۵جلدی تاریخ استعمار با مشارکت حوزه هنری و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از "هیس طوری" به عنوان یک مسابقه ملی کتابخوانی برای دهه هشتادی‌ها یاد کرد و افزود: زهرا حسنی دانش آموز اهل آوج رتبه اول این پویش و مسابقه ملی را در بخش پسند (لایک) به خود اختصاص داد.

این مسوول تاکید کرد: همچنین انسیه حسن پور دانش آموخته دبیرستان فرزانگان ناحیه یک قزوین در گروه رتبه‌های اول مشترک کشور در بخش امتیاز و ششم بخش لایک (پسند) قرار گرفت.

سیاهکالی مرادی گفت: با توجه به امکان افزایش امتیاز برای دانش آموزان شرکت کننده در رخداد هیس طوری تا تیر ماه از شرکت کنندگان تقاضا می‌شود تا با فعالیت بیشتر امتیاز خود را حداقل به پنج هزار برسانند تا در قرعه کشی جوائز ارزشمند این پویش نیز شرکت داده شوند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان