۰۹/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۸ جمعه

صبح قزوین پیشرفت ۵۷ درصدی ۱۶ پروژه راهسازی در استان قزوین
کد خبر: ۳۶۳۵۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۳/۱۶ ساعت: ۱۵:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری استان قزوین خبر داد:

پیشرفت ۵۷ درصدی ۱۶ پروژه راهسازی در استان قزوین

رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۶ پروژه ابنیه فنی و پل با پیشرفت میانگین ۵۷درصدی در سطح راه‌های این استان در حال اجرا هستند.

پیشرفت ۵۷ درصدی ۱۶ پروژه راهسازی در استان قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی صبح قزوین؛ هاشم ابراهیم آبادی رئیس اداره نگهداری ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: مرمت و بازسازی پل‌های خسارت دیده از سیل در حوزه استحفاظی استان قزوین، تعمیر و مرمت نقطه پرتصادف محور قزوین-رشت محدوده الوندی و بازسازی دیوار حائل محور قزوین-رشت از جمله پروژه‌های فعال این استان است.

وی افزود:در حال حاضر ۶هزار و ۱۸۳دستگاه پل و ۱۲تونل در سطح راه‌ها با تلاش مستمر راهداران استان قزوین تعمیر و نگهداری می‌شوند.

ابراهیم آبادی، شناسایی و تعمیر پل‌ها و ابنیه فنی را وظیفه مهم این اداره عنوان کرد و گفت:در همین راستا تنقیه پل‌ها و آبروها یکی از اقدامات مستمر این اداره کل برای جلوگیری از خسارات احتمالی به پل‌ها و هدایت آب‌های سطحی است.

رئیس اداره نگه داری ابنیه راه های استان قزوین خاطرنشان کرد: علاوه بر این، بازدیدها و بازرسی‌های فنی مستمر برای بررسی وضعیت پل‌ها و ابنیه فنی، برای حصول اطمینان از ایمنی سازه‌ای و بررسی پل‌ها به منظور عبور سیلاب و جلوگیری از بحران‌های احتمالی نیز به طور مستمر در طول سال از سوی کارشناسان این اداره انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۰۳/د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان