۱۰/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۹ شنبه

صبح قزوین بیش‌از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۶۲۸۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۲/۶ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

بیش‌از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی برگزار می‌شود

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به برگزاری بیش‌از ۲۰۰ عنوان برنامه‌ در هفته عقیدتی سیاسی گفت: هدف از نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی شناخت ابعاد فکری شهید مطهری و تقویت بنیه معنوی سپاه و بسیج است.

بیش‌از ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات شهید ردانی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله از ۹ الی ۱۴ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است.

وی افزود: آثار شهید مطهری گویای تلاش این عالم وارسته در عرصه جنگ نرم بوده به طوری که آثار او توام با نوآوری و مقتضیات عصر امروز است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: هدف از نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی شناخت ابعاد فکری شهید مطهری و تقویت بنیه معنوی سپاه و بسیج است.

این مسئول شهید مطهری با بیان اینکه انسانی نواندیش و حماسه آفرین و خستگی ناپذیر بود، عنوان کرد: بنیه اصلی سپاه و بسیج بر مبنای معنویت بوده و یکی از کانون‌های تولیدکننده معنویت، عالمان ربانی هستند.

معبودی ادامه داد: این هفته بهانه‌ای است تا با بهره‌گیری از آثار شهید مطهری بتوانیم معنویت و بنیه عقیدتی سپاه و بسیج را تقویت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری بیش‌از 200 عنوان برنامه‌ در هفته عقیدتی سیاسی بیان کرد: نشست حکمت مطهر مقرر شده از پایگاه‌ها تا حوزه‌های مقاومت استان برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان‌ها، غبارروبی از مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع آثار شهید مطهری برای نسل جدید، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب از آثار شهید مطهری، تبیین اندیشه‌های شهید مطهری پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه و دیدار با خانواده‌های شهدای تعلیم و تربیت برای هفته عقیدتی سیاسی در استان برنامه‌ریزی شده است.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری همایش جهاد تبیین در بین معلمان و دانش‌آموزان، زنگ سپاه در مدارس و برگزاری برنامه‌های ورزشی و کوه پیمایی از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.

وی با اشاره به روزشمار هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: روز شنبه تحت عنوان «شهید مطهری، خدامحوری و اعتقاد به معاد»، یکشنبه «شهید مطهری، ترویج معنویت و تربیت جوانان متدین»، دوشنبه «شهید مطهری، جهاد برای ظهور امام زمان(عج)»، سه‌شنبه « شهید مطهری، عدالت و مبارزه با فساد و جهاد تبیین»، چهارشنبه « شهید مطهری، استکبارستیزی و شناخت فتنه‌های زمان»، پنجشنبه « شهید مطهری، ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با فرهنگ غربی» است.

انتهای پیام/ 1300  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان