۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در قزوین اعلام شد
کد خبر: ۳۶۲۷۲۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۸ ساعت: ۹:۱۳ ↗ لینک کوتاه

محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در قزوین اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ۲۹ فروردین و روز ارتش را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در قزوین اعلام شد
مهرداد حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: مراسم گرامیداشت 29 فروردین ماه با حضور و شرکت نیروهای مسلح مستقر در استان برگزار که به منظور نظم بخشی و انضباط ترافیکی از ساعت 7 صبح روز سه شنبه 29فروردین ممنوعیت ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جهت اجرای این مراسم در بلوار شهید بهشتی از میدان قدس تا میدان سید حسن نصراله و مسیرهای منتهی به میدان ارتش اجرا می‌شود.

این مسئول انتظامی مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه خودروی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را بلوار مدرس، خیابان فردوسی شمالی و خیابان فلسطین عنوان کرد.

حسن‌پور گفت: شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه باید ضمن همکاری بیش‌از پیش با پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از این مسیرهای اعلامی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان بویژه رانندگان وسایل نقلیه با پلیس در اجرای منظم و با شکوه این گونه مراسم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هرگونه تردد و توقف وسایل نقلیه در زمان تعیین شده در محدوده اجرای طرح ترافیکی ممنوع است؛ عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت مشاهده و برخورد با تردد یا توقف خودرو در این مسیر با متخلفان برابر قانون رفتار و ضمن اعمال قانون، وسیله نقلیه آنان توسط جرثقیل حمل و به پارکینگ انتقال می‌گردد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان