۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین تمهیدات ترافیکی روز قدس در قزوین
کد خبر: ۳۶۲۶۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۲۴ ساعت: ۱۲:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راهور استان قزوین خبر داد:

تمهیدات ترافیکی روز قدس در قزوین

رئیس پلیس راهور استان قزوین از اجرای تمهیدات ترافیکی در روز جهانی قدس خبر داد.

تمهیدات ترافیکی روز قدس در قزوین
مهرداد حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در شهرهای مختلف استان قزوین محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی افزود: این محدودیت در مرکز استان از ساعت 7 صبح و در مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا شده و از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری و خودروهای پارک شده با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خصوص مسیر راهپیمایی و محدودیت‌های ایجاد شده تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس از میدان میرعماد-خیابان نادری-میدان آزادی-خیابان امام- مسجدالنبی برگزار خواهد شد و پارک و عبور خودرو از تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر در هر دو ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می‌گردد.

حسن‌پور تاکید کرد: تردد وسايل نقليه به ويژه موتورسيکلت‌ها در طول مسير راهپيمايی ممنوع است و ماموران راهنمايی و رانندگی با موتورسيکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه در شهرهای دیگر نیز محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد، از شهروندان درخواست کرد: برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تامین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان