۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین پرداخت تسهیلات ویژه برای حمایت از کشاورزان دیمی کار استان
کد خبر: ۳۶۲۵۸۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱/۱۸ ساعت: ۱۰:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین خبر داد:

پرداخت تسهیلات ویژه برای حمایت از کشاورزان دیمی کار استان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین از پرداخت تسهیلات ویژه برای حمایت از کشاورزان در قالب "طرح ملی جهش تولید در دیمزارها" خبر داد.

پرداخت تسهیلات ویژه برای حمایت از کشاورزان دیمی کار استان
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان قزوین از پرداخت تسهیلات ویژه برای حمایت از کشاورزان در قالب "طرح ملی جهش تولید در دیمزارها" خبر داد و افزود: با استفاده از علوم دانش بنیان، روش های نوین آبیاری، خرید تجهیزات و ادوات کشاورزی روز و آموزش نیروی انسانی ماهر می توان بیشترین بهره وری را در این زمینه کسب کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه یک میلیارد ریالی جهت خرید ادوات کشاورزی و حمایت از کشت محصولات دیم از سوی ستاد اجرایی در استان قزوین پرداخت شده و برای ۶۰ نفر نیز به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شد.

ابراهیمی تصریح کرد: تامین رایگان کودهای اسید آمینه و NPK، تامین رایگان محلول ضدعفونی کننده بذر (بذر مال)، استخدام ۱۱ راننده و هفت مشاور متخصص کشاورزی جهت آموزش به کشاورزان با هدف افزایش بهره وری محصولات زیر کشت، اعطای کمک هزینه بیمه به کشاورزان به ازای هر هکتار ۵۰۰ هزار ریال جهت بیمه کردن اراضی زراعی زیر کشت از دیگر حمایت های ستاد از بخش کشاورزی استان بوده است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان