۲۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۵ شنبه

صبح قزوین فرصت‌سوزی مدیران گناه نابخشودنی است
کد خبر: ۳۶۲۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ساعت: ۱۹:۱ ↗ لینک کوتاه

یک سال برای هیچ؛

فرصت‌سوزی مدیران گناه نابخشودنی است

در اقدامی عجیب روز گذشته حجت‌الاسلام عرب با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره‌کل فنی حرفه‌ای استان قم منصوب شد؛ انتصابی که با انتقاد اذهان عمومی و برخی اصحاب رسانه‌ روبرو شده است.

فرصت‌سوزی مدیران گناه نابخشودنی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ انتصاب حجت‌الاسلام محمود عرب در دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان مدیرکل فنی حرفه‌ای استان قزوین با حواشی متعددی همراه شد و امروز با گذشت بیش‌از یک سال از زمان تصدی وی بر این اداره‌کل، در اقدامی عجیب روز گذشته عرب با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره‌کل فنی حرفه‌ای استان قم منصوب شد؛ انتصابی که با انتقاد اذهان عمومی و برخی اصحاب رسانه‌ روبرو شده است.

امروز در حالی حجت الاسلام عرب از سمت خود در استان قزوین برکنار می‌شود که در سال گذشته، سایت خبری صبح قزوین انتصاب وی را غیرکارشناسی و تحمیلی به استاندار قزوین دانسته بود؛ قزوین استانی صنعتی است و بدون شک افزایش مهارت در افراد جویای کار و شاغل، منجر به ارتقاء کیفیت تولیدات محصولات داخلی و در نتیجه توسعه صادرات غیر نفتی استان خواهد شد، هرچند تحول در این زمینه نیازمند مدیران باتجربه، متخصص و کارآزموده است.

انتصاب عرب در حالی انجام شد که مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای استان دارای نیروهای متخصص، انقلابی و با تجربه بود و متاسفانه سایر افراد مورد اقبال مسئولان قرار نگرفته‌اند.

حجت‌الاسلام عرب، بزودی استان قزوین را به مقصد قم ترک می‌کند ولی بر اساس بررسی‌های انجام شده، وی نتوانسته تحولی در آموزش فنی و حرفه‌ای استان ایجاد نماید و امروز با کارنامه نه چندان قوی و فرصت‌سوزی یکساله، جای خود را به فرد دیگری واگذار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان