۱۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۹ یکشنبه

صبح قزوین بیش از یکهزار دانشجوی قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
کد خبر: ۳۶۱۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲ ساعت: ۱۲:۴۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

بیش از یکهزار دانشجوی قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با بیان اینکه اعزام یکهزار و ۸۰۰ دانشجو از استان قزوین به مناطق عملیاتی پیش‌بینی شده است، گفت: ثبت‌نام از دانشجویان قزوینی برای حضور در راهیان نور همچنان ادامه دارد.

بیش از یکهزار دانشجوی قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
ابوذر محمدی در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین؛ با اشاره به طرح راهیان نور دانشجویی در سال جاری اظهار کرد: اعزام یکهزار و 800 دانشجو از استان قزوین برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

 وی افزود: در حال حاضر مرحله ثبت‌نام از دانشجویان قزوینی برای حضور در راهیان نور همچنان ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اذعان به اینکه دو بازه زمانی برای اعزام دانشجویی خواهر و برادر به مناطق عملیاتی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: اعزام نخستین کاروان مربوط به خواهران در 14الی 18 اسفندماه سال جاری است.

محمدی اذعان کرد: دومین مرحله اعزام مربوط به برادران در بازه زمانی 19 الی 23 اسفندماه سال جاری است.

وی با اشاره به مناطق پیش‌بینی شده برای بازدید دانشجویان استان قزوین گفت: بازدیدهای روز نخست مربوط به مناطق شمالی از جمله مناطق میانی و جنوبی استان خرمشهر، اهواز و منطقه فتح‌المبین و یادمان شهید باقری و کانال کمیل، روز دوم مربوط به هویزه، طلائیه، معراج الشهدای اهواز و روز سوم مربوط به اروند و شلمچه است.

این مسئول یادآور شد: ثبت‌نام از دانشجویان تا سه الی چهار روز قبل از آغاز اعزام امکان‌پذیر است.

محمدی با اشاره به تفاوت اردوی راهیان نور دانشجویی در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته ابراز کرد: با پشتیبانی‌های صورت گرفته از سازمان مرکزی و سپاه به لحاظ کمیت اختیارات بیشتری را در اعزام دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان داشته و محدودیتی در این زمینه نداریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین اضافه کرد: در اردوی راهیان نور دانشجویی علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی، بناست برنامه راهیان پیشرفت از جمله بازدید از منطقه بندر ماهشهر پایگاه چهارم نیروی دریایی اتفاق بیفتد.

محمدی تصریح کرد: به منظور تعهد دانشجویان در ثبت‌نام، مبلغ 150 هزار تومان در زمان ثبت‌نام از آنها دریافت می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: بیشترین استقبال برای شرکت در اردوی راهیان نور استان قزوین در سال جاری مربوط به دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، آزاد اسلامی واحد قزوین و دانشگاه فرهنگیان است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان