۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سبب وحشت دشمنان شد
کد خبر: ۳۶۱۶۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ساعت: ۱۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سبب وحشت دشمنان شد

فاطمه محمدبیگی حضور مردم را موجب وحشت دشمنان دانست و تصریح کرد: جهموری اسلامی به پشتوانه حضور مردم در حال آماده‌سازی جهان برای ظهور و حکمرانی بقیه الله است.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سبب وحشت دشمنان شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، فاطمه محمدبیگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اقبالیه که ظهر امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سوت خط پایان قطار لیبرالیسم به گوش می‌رسد اما با این وجود استکبار جهانی از دیدن مقاومت ملت ایران در برابر خود چشم پوشی می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم نیز نظام مبتنی بر ولایت فقیه را برآمده از حکم الهی دانست و اذعان کرد: کشور ایران پرچم‌دار مبارزه با استکبار جهانیست و پیشرفت‌های چشمگیر ما الگوی بزرگی برای سایر کشورهاست.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۳۰ کشور در بحبوحه نابسامانی جهان پیام تبریک به کشور ایران فرستادند که همچون مشتی محکم بر دهان امپریالیسم جهانی بود‌.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان شد: علی رغم توهم دشمن در اغتشاشات مبنی بر اینکه انقلاب رنگ زمستان را نمی‌بیند، ما نه تنها زمستان انقلاب بلکه سالیان سال بهار و شکوفایی انقلاب را نظاره‌گر خواهیم بود.

حضور مردم در راهپیمایی امروز نظام را بیمه کرد

محمدبیگی با یادآوری حماسه شهیدان امنیت و دفاع مقدس ابراز کرد: شهدا با جانفشانی خود این انقلاب را به نسل بعد منتقل می‌کنند تا آیندگان بدانند چه خون‌ها و زحماتی برای این انقلاب صرف شده است.

وی حضور پرشور مردم را افتخاری دانست که به رخ دشمن کشیده می‌شود و تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی امروز نظام را بیمه کرد و موجب وحشت دشمن شد.

محمدبیگی عنوان کرد: جمهوری اسلامی امروز در حال تجربه بین‌الطلوعین ظهور خورشید بقیه‌الله و آماده‌سازی جهان برای ظهور و حکمرانی آینده جهان است.

وی دستاوردهای انقلاب را موجب ناامیدی دشمن خواند و اذعان کرد: رونمایی از شهرها و تجهیزات نظامی جدید به همراه رتبه‌های تک رقمی و برتر در بسیاری از علوم تحقیقات دشمن را به وحشت انداخته چراکه نشان‌گر پایان تمدن منحط غربی است.

در حال عبور از پیچ سخت اقصادی هستیم

این نماینده مجلس با اشاره به رشد بالای آمار اقتصاد ایران نسبت به آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی تصریح کرد: در جریان اقتصاد مقاومتی از لحاظ آماری پایان سختی‌های دهه نود را شاهد هستیم.

محمدبیگی در ادامه ابراز کرد: علی‌رغم عملکرد ضعیف مسئولین گذشته و ضعف اقتصادی امروز با افزایش نرخ اشتغال و کاهش بیکاری، افزایش شرکت‌های دانش بنیان و سهولت در صدور مجوز کسب و کار در حال عبور از پیج سخت اقتصادی هستیم.

وی تصریح کرد: از مسئولین استانی می‌خواهیم بیش از گذشته کنار مردم بوده و پاسخگو و همواره به فکر امدادرسانی و کمک به محرومان باشند‌.

عفو عمومی بیانگر بلوغ انقلاب اسلامی ایران است

محمدبیگی با اشاره به عفو گسترده زندانیان توسط مقام معظم رهبری گفت: امروز بیش‌از همیشه نیازمند تلاش، همدلی و اعتماد متقابل هستیم و این عفو عمومی نشانگر بلوغ انقلاب اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: راهبرد دشمن ایجاد تفرقه و ناامیدی است اما مردم ما با تبیین و وحدت آن را خنثی می‌کنند.

این نماینده مجلس گفت: امروز رسیدگی به معیشت خانواده‌های پرفرزند و زنان سرپرست خانوار و افراد نیازمند اشتغال و مسکن‌ وظیفه ماست و در راه برطرف کردن آن از هیچ تلاشی فروگزاری نمی‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و پروژه‌های وعده داده شده در استان و مخصوصا منطقه اقبالیه خاطرنشان کرد: مردم در کنار قوای سه گانه با همدلی و اقتدار در مسیر رشد انقلاب حرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان