۲۳/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۳ پنجشنبه

صبح قزوین فرمانده سپاه استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد
کد خبر: ۳۶۱۶۷۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱۱/۲۱ ساعت: ۲۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت یوم‌الله ۲۲بهمن؛

فرمانده سپاه استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین بیانیه‌ای صادر کرد
به گزارش حوزه سیاسی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسمه تعالی
با گذشت ۴۴ سال از پیروزی شکوهمند و معجزه گون انقلاب اسلامی و فروپاشی رژیم دیکتاتوری و وابسته پهلوی، به رغم توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکای مستکبر و تروریست، پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز تحولات و معادلات قدرت جهانی خودنمایی می‌کند.

مردم خوب، ولایتمدار و دارالمومنین استان قزوین؛ اینجانب و رزمندگان عاشورایی این سپاه مفتخریم که حیات پاسداری مان را در سپاهی که به نام حضرت صاحب الامر (عج الله تعالی فرجه الشریف) مزّین گشته و در رکاب نایب برحقش امام خامنه ای عزیز قرار داده است. ما با دل‌های مطمئن و مصمم ایستاده‌ایم تا زمینه سازان ولایت عظمی در چله دوم انقلاب باشیم.

همه افتخارات این مجاهدان به انتظار نشسته در صف طویل منتظران حضرت صاحب الامر (عج الله وتعالی فرجه الشریف) متعلق به سه هزار لاله‌ی لاله زار استان قزوین، جانبازان، آزادگان و با اتصال به بدنه پایان ناپذیر بسیج، در عرصه‌های دفاع مقدس، امنیت پایدار مردمی شمال غرب، مدافعان حرمش و سفید پوشان جبهه سلامتش می‌باشد.

به مردم خوب و ولایتمدار استان مجاهد خیز قزوین قول می‌دهیم که در کنار تک تک رزمندگان و فرماندهان لایقش، مدیران و مسئولان خدومش و با تمسک به راه شهیدان والامقامش (روحانیت شهیدش: شیخ شهید انصاری، سید آزادگان سیدعلی اکبر ابوترابی، سید باقر علمی، آقا رضا وهابی، خادم شهیدش رئیس جمهور شهید محمد علی رجایی با سلوک مردمیش، سیدالاسراء سرلشکر خلبان شهید حسین لشکری، خلبان بسیجیش سرلشکر شهید عباس بابایی، سردار خیبرشکنش سرلشکر شهید آقارضا حسن پور، شهید امنیت پایدارش شهید محمد جعفرخانی، شهید مدافع حرمش سردار شهید آقا حمید محمد رضایی، سردار شهید حسن احسانی نژاد، جانباز شهید سردار مصیب مرادی و فرماندهان خط شکنشان سرداران شهید احمد الهیاری، مهدی شالباف، حاج سید جوادی، مسعود پرویز، حسین حدادی، حفظ اله عابدینی، رفعت الله علیمردانی، علی میوه چین، فرمانده شهیدم صفر اسماعیلی)، با همت و اراده فولادین در تحقق گام دوم انقلاب با اهداف بلندی که رهبری حکیم و زمان‌شناس در بیانیه گام دوم نشانه گذاری کرده‌اند پای کار انقلاب، امامین انقلاب و مردم خوبمان در همه عرصه‌ها هستیم.

ما آماده فداکاری می‌باشیم و این آمادگی‌ها را در هر سطحی که نیاز است حتی به قیمت فدا کردن جانمان، برای عظمت اسلام عزیز و تداوم راه شهیدان والامقام و عزت مردم سرافرازمان، تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) تا دولت امام آخرالزمانی عشق دریغ نخواهیم کرد.

مردم استان قزوین عزیز؛ ۲۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را فرصتی تاریخی برای پاسخ قاطع مجدد به دشمنان و خلق حماسه‌ای تماشایی و ماندگار دیگر در عرصه نمایش پای بندی قزوین عزیز در کنار ایران بزرگ به آرمان‌های بلند انقلاب و تداوم راه امام و شهیدان برای دفاع شجاعانه و غیر محافظه کارانه از انقلاب و پاسخ به نیاز‌های نظام و ملت عظیم‌الشأن استان قزوین با بصیرت و هوشمندی و الهام از تعالیم و رهنمود‌هایی حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه و ترویج دروغ و شایعه دانسته و با پیگیری آگاهانه این راهبرد، نقشه دشمنان در عرصه جنگ شناختی و ترکیبی و نبرد تمام عیار در فضای مجازی که در پی القای ناامیدی و بن بست و آسیب زدن به اعتماد ملی و سرمایه اجتماعی نظام است را خنثی و در جشن ۴۵ سالگی انقلاب با صدای رسا به آنان یادآور خواهد شد که در قبال ایران و ایرانی همچنان دچار خطای محاسباتی هستند.

ملت بزرگ قزوین بزرگیتان را در رود جاری زلال و شفاف 22بهمن مثل 44 سال گذشته به رخ دشمنانتان بکشید. ملت بزرگ با رهبری بزرگ و مکتب بزرگ حقی بزرگی دارد آن را در صف طویل بهمنتان تماشای کنید.

خاک پای شما سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عج الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان